کد خبر: ۱۶۶۶۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷
با برگزاری رویداد سرمایه گذاری صورت می گیرد

ایده‌های برتر حوزه بیوتکنولوژی معرفی می‌شوند

یکی از شتابدهنده‌های حوزه بیوتکنولوژی با برگزاری رویداد سرمایه گذاری اقدام به معرفی ایده‌های برتر در حضور سرمایه گذاران خواهد کرد.

به گزارش« نبض فناوری» یکی از شتابدهنده‌های حوزه بیوتکنولوژی و علوم زیستی به منظور توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین و بهره مندی از استعدادهای نیروی جوان و تحصیلکرده کشور از طرح‌های فناورانه مرتبط با بیوتکنولوژی، علوم زیستی، داروسازی و مهندسی با هدف تولید فرآورده‌ها، ارائه خدمات درمانی، تولید کیت‌ها و برپایی خدمات مرتبط با آنها حمایت به عمل می‌آورد.

این شتابدهنده بستری مناسب و تخصصی برای نیل به این هدف فراهم آورده است که با ارزیابی دقیق طرح‌ها، آموزش تیم‌ها، هسته‌های فناور و افراد متخصص فاقد تیم کمک به جذب سرمایه گذار تیم سازی و ثبت شرکت منجر به تجاری سازی محصول و خدمات خواهد شد.

در این راستا از سوی این شتابدهنده رویداد سرمایه گذاری برای تیم‌های فناور با حضور سرمایه گذاران در روز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

تیم‌های فناور بعد از ثبت نام در این رویداد در فاز صفر در کلاس‌های اصول خوب آزمایشگاهی، اصول کارآفرینی، توسعه فردی، ایده پردازی و تیم سازی شرکت می‌کنند و بعد از تیم سازی در آزمون جامع این دوره حاضر خواهند شد.

در فاز یک این رویداد قرارداد همکاری با تیم‌ها منعقد خواهد شد و طی آن بعد از ارزیابی و امکان سنجی اقتصادی طرح‌ها، تیم‌ها ارائه آزمایشی از ایده‌های خود را خواهند داشت و در فاز دوم بعد از تایید نمونه اولیه طرح‌ها، تیم‌ها وارد تولید محصول در مقیاس صنعتی خواهند شد.

این رویداد فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر تیم‌های حاضر در آن در انتهای فاز اول بوده و در مرحله آمادگی و منتورینگ برای ارائه طرح خود در حضور سرمایه گذاران برای جذب سرمایه برای ورود به فاز دوم هستند.

از بین تیم‌های شرکت کننده در این دوره ۶ تیم این مسیر را با موفقیت سپری کرده و به مرحله پایانی فاز یک رسیده‌اند.

تولید کیت‌های تشخیصی، کیت تشخیص دهنده اندوتوکسین باکتریایی، توسعه رده سلولی (رده سلولی بیان کننده آنزیم)، تولید چسب‌های زیستی، معرف‌های مورد استفاده در فرآیند انتقال خون، دستگاه استخراج اسید نوکلئیک و محیط انتقال دهنده ویروس، پلتفرم خدمات آنلاین در حوزه بیوتکنولوژی از جمله طرح‌های این ۶ تیم است.

به گزارش نبض فناوری در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه قرار است این شتابدهنده پروژه‌های منتخب اولین دوره فعالیت خود را به منظور جذب سرمایه گذار برای پیشبرد و توسعه این پروژه‌ها معرفی کند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی