کد خبر: ۱۶۶۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۲
در راستای کاهش هزینه پژوهش در کشور؛

300 میلیارد ریال یارانه به خدمات آزمایشگاهی اختصاص یافت

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری بیش از 300 میلیارد ریال یارانه خدمات آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان ارائه کرد.

به گزارش« نبض فناوری» باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سال گذشته بیش از 300 میلیارد ریال یارانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی در قالب طرح‌های تخفیف دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیات علمی، دانشجویان (کارشناسی و کارشناسی ارشد) و پژوهشگران پسا دکتری، برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و سرآمدان علمی ایران تخصیص داده است.

سالی که باشگاه مشتریان این شبکه میزبان بیش از 40 هزار شخص حقیقی و حقوقی جدید بود و تعداد اعضای این باشگاه به 120 هزار عضو رسید. در این سال همچنین، بیش از 5 هزار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از طرح‌های تخفیف این باشگاه استفاده کردند.

یکی از پلتفرم‌های ایجاد شده در شبکه آزمایشگاهی، امکان دریافت خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری برای مشتریان است. در این پلتفرم، سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند میزان حمایت خود از پژوهشگران و مجریان طرح‌های پژوهشی را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ثبت کنند.

مشتریان (حقیقی و حقوقی) با مراجعه به همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه در سراسر کشور می توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تا سقف حمایت تعریف شده، دریافت کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی