کد خبر: ۱۶۶۹۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

رویداد فناورانه CES ۲۰۲۲ در ماه ژانویه به صورت حضوری برگزار می شود

گردهمایی فناوری CES ۲۰۲۲ پس از رویداد کاملاً دیجیتالی سال ۲۰۲۱، در ژانویه آینده با حضور مردم انجام خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، انجمن فناوری مصرف کننده (Consumer Technology Association) روز پنجشنبه اعلام کرد که CES ۲۰۲۲ پس از رویداد کاملا دیجیتالی خود در سال گذشته، امسال با حضور مخاطبان به لاس وگاس باز می‌گردد، زیرا در پی واکسینه شدن درصد زیادی از اهالی آمریکا، محدودیت‌های ویروس کرونا در ایالات متحده کاهش می‌یابد. این رویداد ۵-۸ ژانویه برگزار می‌شود و نشست خبری آن نیز ۳ و ۴ ژانویه خواهد بود.

CTA همواره در نظر داشته است بزرگترین کنفرانس فناورانه یعنی CES  را در سال 2022 به صورت حضوری برگزار کند و اینکه این رویداد در سال 2021 به صورت دیجیتالی برنامه ریزی شد به دلیل همه گیری ویروس کرونا بوده است. سایر کنفرانس های مهم فناوری مانند IFA 2021 که در پاییز برگزار می‌شود نیز قرار است به صورت حضوری باشد.

کدام شرکت‌ها در CES ۲۰۲۲ حضور دارند؟

رویداد فناورانه CES ۲۰۲۲

طبق اعلام CTA، حدود ۱۰۰۰ شرکت از جمله آمازون، AMD، AT&T، دایملر، AG، دل، گوگل، هیوندای، IBM، اینتل، لنوو، ال جی، پاناسونیک، کوالکام، سامسونگ و سونی در این رویداد حضور دارند.

مخاطبان می‌توانند به صورت دیجیتالی و آنلاین در این رویداد شرکت کنند. CTA خاطرنشان کرد، برنامه‌های رویداد CES ۲۰۲۲ وابسته به اقدامات ایمنی در برابر ویروس کرونا که از سوی مراکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها اعلام می‌شود، برنامه ریزی خواهد شد.

گری شاپیرو، رئیس و مدیرعامل اتحادیه CEO در گزارشی گفت: "ما از بازگشت به لاس وگاس به عنوان خانه CES پس از گذشت بیش از ۴۰ سال هیجان زده ایم و مشتاقانه منتظر دیدن چهره‌های جدید و بازگشت به این رویداد مهم هستیم. صد‌ها نفر از مدیران به ما گفته اند که برای ملاقات با مشتریان جدید و قبلی، یافتن شرکا، دسترسی به رسانه‌ها و کشف نوآوری به CES نیاز دارند. "

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی