کد خبر: ۱۷۰۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۰

کدام شهرها سریع‌ترین اینترنت ۵G را دارند؟ + آمار

آمارها نشان می‌دهد شهر جئونجو کره جنوبی با متوسط سرعت دانلود ۴۱۵.۶ مگابیت بر ثانیه، سریع‌ترین اینترنت ۵G در سراسر جهان را دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، استاتیستا اعلام کرد، آمار شرکت تحلیل شبکه‌های موبایل «اُپن سیگنال» (Opensignal) نشان می‌دهد، کره جنوبی با میانگین ۳۶۱ مگابیت بر ثانیه سریع‌ترین سرعت دانلود ۵G را در جهان دارد و تایوان و امارات با ۳۰۹.۹ مگابیت در ثانیه و ۲۶۹ مگابیت بر ثانیه به ترتیب پس‌ازآن قرار دارند.

اگر در شهر جئونجو زندگی می‌کنید (شانزدهمین شهر بزرگ کره جنوبی) خبر خوب این است که شما با متوسط سرعت دانلود ۴۱۵.۶ مگابیت بر ثانیه سریع‌ترین اینترنت ۵G را در سراسر جهان دارید. شهر سینچو در تایوان با سرعت ۳۶۰.۱ مگابیت در ثانیه در رتبه دوم و ریاض با ۳۱۷.۳ مگابیت بر ثانیه در رتبه سوم فهرست سریع‌ترین سرعت دانلود ۵G جهان قرار دارند. پس‌ازآن شهرهای دوبی با ۲۸۵.۴، توکیو با ۲۷۷.۵، ملبورن با ۲۵۷.۶، زوریخ با ۲۴۵.۱، دوبلین با ۱۹۴، بارسلون با ۱۸۸.۸ و کلگری (کانادا) ۱۸۴.۱ رتبه‌های چهارم تا دهم برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

نکته جالب‌توجه، عدم حضور شهرهای ایالات‌متحده در ۱۰ کشور برتر است و همان‌طور که مشخص است کشورهای آسیایی برترین و بیشترین سرعت اینترنت ۵G را دارند.

کدام شهرها سریع‌ترین اینترنت ۵G را دارند؟ + آمار

منبع/ آنا 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
تهران هم با 56.6 کیلو بایت در ثانیه
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی