کد خبر: ۱۷۲۰۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

لنوو به صورت حضوری در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ شرکت نخواهد کرد

کمی بعد از بیانه سامسونگ به منظور عدم حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، لنوو نیز عدم حضور خود را در این رویداد اعلام کرد. این شرکت چینی هم مانند سامسونگ گفته به صورت مجازی در این رویداد شرکت می‌کند و جای غرفه فیزیکی خود را به حضور مجازی می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، این رویداد در سال گذشته برگزار نشد، اما امسال با آغاز واکسیناسیون اتحادیه GSM قصد دارد تا این نمایشگاه را برگزار کند. بر خلاف موج‌های سهمگین این بیماری و مرگ روزانه هزاران نفر در کشورهای مختلف دنیا، همچنان کنگره جهانی موبایل در تیر ماه امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. البته تعدادی از کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند گوگل، نوکیا، اریکسون، سونی و اوراکل با حضور در این رویداد مخالفت کرده‌اند.

کنگره جهانی موبایل یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی موبایل است که هر سال در بهار برگزار می‌شود، اما اینبار به دلیل شرایط جهان به تیر ماه منتقل شده است. این رویداد امسال با ۵۰ هزار شرکت‌کننده برگزار خواهد شد که تمامی شرکت‌کنندگان برای ورود به نمایشگاه ملزم به ارائه تست منفی کووید-۱۹ هستند و هر ۷۲ ساعت باید این تست را تکرار کنند.

لنوو به صورت حضوری در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ شرکت نخواهد کرد

در این هفته سامسونگ نیز اعلام کرد که محصولات جدید خود را به صورت مجازی در این رویداد به نمایش می‌گذارد، اما همچنان شرکت‌های ZTE، شیائومی و ال‌جی در این رویداد که در ۷ تا ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

به دنبال بیانیه سامسونگ، اتحادیه GSM اعلام کرد: «برنامه‌ریزی برای چنین رویداد بزرگی در دوران همه‌گیری کرونا کار مشکلی است. سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به صورت مجازی حضور خواهد داشت و امیدواریم که آن‌ها را در رویداد سال بعد ببینیم.»

اعلام عدم حضور کمپانی‌های بزرگ در کنگره جهانی موبایل تاکنون شکست بزرگی برای GSMA بوده است، اما با وجود ممنوعیت سفر و پرواز در کشورهای مختلف نمی‌توان هیچ کدام از کمپانی‌ها را برای این کار سرزنش کرد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی