کد خبر: ۱۷۲۲۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ارائه ویژگی iOS توئیتر بعد از ۲ سال

سرانجام بعد از ۲ سال، توئیتر جستجوی پیام‌های مستقیم برای اندروید را آسان‌تر می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از ورج،  آیا می‌توانید تصور کنید که در توئیتر، بتوانید به جای اینکه فقط پیمایش کنید و بگردید تا آنچه را می‌خواهید بیابید، با استفاده از یک نوار، جست و جو کنید تا آن را پیدا کنید؟ این موضوع برای آینده پیام‌های مستقیم در توئیتر مهم و قابل توجه است.

شرکت توئیتر سرانجام تقریباً دو سال پس از ارائه در سیستم عامل iOS، یک نوار جستجوی DM (پیام مستقیم) به اندروید اضافه کرد. مهمتر از همه، این است که به شدت کمک خواهد کرد که این نوار با استفاده از مکالمات قدیمی و حتی کلمات واقعی که شما بعداً در آن مکالمات تایپ کرده اید، مفید واقع شود. البته این ویژگی قرار است تا آخر امسال عرضه شود و در حال حاضر، فقط می‌توانید نام افرادی را که با آن‌ها صحبت کرده اید را جستجو کنید.

ارائه ویژگی iOS توئیتر بعد از 2 سال برای اندروید

ماجرای توئیتر و اضافه شدن ویژگی های جدید

همچنین در بروزرسانی جدید توئیتر، این پلتفرم قابلیت کاربردی سایز شدن عکس‌ها در قسمت تایم لاین را در اختیار کاربران قرار داد.

شبکه اجتماعی توئیتر در نسخه به روز شده خود، قابلیت تازه‌ای را به این پلتفرم اضافه کرده و کار کاربران برای بارگذاری عکس‌های خود را راحت کرده است. توئیتر که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پس از انتشار پستی با محتوای عکس، آن را کراپ شده برای مخاطب نمایش می‌داد، حال در نسخه جدید خود این مشکل را رفع کرده و عکس را با سایز اصلی آن نشان می‌دهد. این قابلیت جدید در جهان به سرعت در حال گسترش است و به نظر می‌رسد که اضافه شدن آن به توئیتر، این شبکه اجتماعی را به جایگاه بالاتری از محبوبیت برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی