کد خبر: ۱۷۲۷۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۰

کوالکام هم بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور پیدا نمی‌کند

کوالکام می‌گوید امسال در نمایشگاه حضوری کنگره جهانی موبایل بارسلونا شرکت نخواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، این رویداد در تیر ماه برگزار می‌شود ولی شرکت‌های زیادی از جمله اریکسون، گوگل، IBM، لنوو، نوکیا، سونی، اوراکل و سامسونگ اعلام کرده‌اند که به شکل فیزیکی در آن شرکت نمی‌کنند.

کوالکام در بیانیه‌ای که برای وب‌سایت تک‌کرانچ فرستاده می‌گوید: «اگرچه قدردان تدابیر بهداشتی و ایمنی در نظر گرفته شده توسط GSMA در محل MWC بارسلونا هستیم، ولی به این نتیجه رسیدیم که امسال حضور مجازی می‌تواند بیشترین منفعت را برای کارمندان و مشتریانمان داشته باشد.»

متصدی برگزاری کنگره جهانی موبایل اعلام کرده بود که علی‌رغم تمام محدودیت‌ها، این رویداد را با پروتکل‌های ویژه به‌صورت فیزیکی برگزار می‌کند. با این حال، شرکت‌های بزرگ فناوری به این تصمیم روی خوش نشان نداده‌اند و قصد ندارند به‌طور فیزیکی به MWC 2021 بارسلونا بروند.

کوالکام هم بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور پیدا نمی‌کند

کنگره جهانی موبایل یکی از اولین رویدادهایی بود که پارسال تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفت و لغو شد. البته GSMA پارسال هم قصد داشت با تاخیر مراسمش را برگزار کند، اما محدودیت‌های مسافرتی مانع از این تصمیم شد. منتها امسال قرار است افراد محدودی با تمهیدات ویژه به محل نمایشگاه بیایند.

بازدیدکنندگان باید تا ۷۲ ساعت پس از ورود به بارسلونا تست کرونا بدهند و جواب منفی آن را ارائه کنند. در محل نمایشگاه نیز سیستم‌هایی در نظر گرفته شده تا از تجمع و تراکم افراد جلوگیری شود و افراد با حداقل تماس بتوانند در محل رویداد حرکت کنند.

کنگره جهانی موبایل پارسال تنها زمانی لغو شد که شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی، سونی، آمازون و ZTE از حضور در این رویداد انصراف دادند. حالا اگرچه هنوز واکنشی برای اصلاح برنامه‌های MWC از سوی GSMA اعلام نشده، ولی بعید نیست که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعیه‌ای درباره وضعیت کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ باشیم. مراسم امسال طبق برنامه قبلی هفتم تا دهم تیر ماه در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی