کد خبر: ۱۷۳۶۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۱
در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ مطرح شد؛

حضور ۴۰۰ شرکت استارتاپی و دانش بنیان/سرمایه گذاری بیش از ۱۸میلیارد تومان روی استارتاپ‌ها

دبیر اجرایی نمایشگاه از حضور ۴۰۰ شرکت استارتاپی خبر داد و گفت: شورهای روسیه، لهستان، ترکیه و تاجیکستان حضور پیدا کرند اما حضور کشور ترکیه در این رویداد پررنگ‌تر است.

حضور ۴۰۰ شرکت اشتارتاپی و دانش بنیان/سرمایه گذاری بیش از ۱۸میلیارد تومان روی استارتاپ‌هابه گزارش خبرنگار«نبض فناوری» سید سجاد عباسی فشمی دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، با بیان اینکه در نمایشگاه امسال در پارک فناوری پردیس در بخش نمایشگاهی حدود 400استارتاپ و شرکت به ارائه آخرین محصولات، دستاوردها و تکنولوژی‌هایشان می‌پردازند، اظهار کرد: در کنار بخش نمایشگاهی بیش از 20 رویداد مختلف تجاری و ترویجی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غیر از برنامه‌های ریورس پیج که ارائه نیازهای فناورانه صنایع مختلف است، رویدادهایی مثل کافه سرمایه را داریم که هرساله سرمایه‌گذاران در آن جمع می‌شوند و امسال سرمایه‌گذاران کشور ترکیه را در این بخش خواهیم داشت.
دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: تاکنون برای برگزاری نمایشگاه 300 جلسه با آنها هماهنگ شده است.  در حوزه استیج به بررسی شرایط اقتصادی و مشکلات تحریمی ، جهانی شدن کسب و کارها ، چالش‌های زیست بوم نوآوری و فناوری کشور پرداخته خواهد شد.
وی افزود: سخنرانی‌ها و پنل‌های بخش نکستیشن را داریم که حوزه‌های تخصصی اینترنت اشیاء، بلاکچین و غیره در سرفصل‌های مختلف بررسی می‌شود و برای اولین بار مستندهایی که درباره این تکنولوژی‌ها سال 2020 با زیرنویس اختصاصی ما و فیلیمو به نمایش گذاشته می‌شود و سازنده مستند در همه برنامه‌ها در آن صحبت خواهد کرد.
فشمی با بیان اینکه در نمایشگاه اینوتکس هر شرکت و استارتاپی که نوآوری خاصی را داشته باشد. حضور دارند گفت:براین اساس در این نمیاشگاه تمام استارتاپ‌ها و شرکت‌ها حضور دارند. همچنین امروز رونمایی از سه تفاهم مشترک را داریم و طی 4 روز برگزاری رویداد از محصولات و خدمات شرکت‌های حاضر رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد در دوره گذشته اینوتکس برای رویداد کافه سرمایه حدود 18 میلیارد و 300 میلیون تومان سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها انجام گرفت. امسال با توجه به حضور سرمایه‌گذاران کشور ترکیه (7 سرمایه‌گذار به دعوت ایران حاضر شدند) و تعدد بیشتر سرمایه‌گذاران ایرانی به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری به مبلغی بیشتر از 20 میلیارد تومان برسد و امیدواریم که این عدد محقق شود.

فشمی افزود، توجه به شرایط کرونا و لغو سفرها سرمایه‌گذاران ایرانی در رویداد حضور دارند اما سرمایه‌گذاران خارجی به صورت آنلاین حاضر هستند. تمام غرفه‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس دارای پلتفرم مجازی در سایت نمایشگاه نیز هستند.

کشورهای روسیه، لهستان، ترکیه و تاجیکستان حضور پیدا کرند اما حضور کشور ترکیه در این رویداد پررنگ‌تر است.

در بخش کافه سرمایه 35 شرکت سرمایه‌گذاری ایرانی حضور دارند در بخش نمایشگاهی حدود 10 شرکت بنابراین در مجموع حدود 45 شرکت سرمایه‌گذاری حضور دارند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی