کد خبر: ۱۷۴۳۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۵

ساخت آموزشگاه رانندگی برای خودرو‌های تسلا در چین

به دلیل حوادث پیش آمده اخیر برای خودرو‌های تسلا، در چین یک آموزشگاه رانندگی برای استفاده از خودرو‌های این شرکت ایجاد شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، تسلا روز یکشنبه اعلام کرد، آزمون انتخاب وسایل نقلیه تسلا که برای خریداران جدید تسلا حداقل به ۸۰ درصد نمره نیاز دارد، سو تفاهم درباره فعالیت اختیاری برای افزایش تجربه مشتری تسلا، هنگام تحویل خودرو‌های جدید است.

شرکت تسلا در پستی اظهار کرد که اخیراً سوالات زیادی راجع به اینکه آیا برای تحویل خودرو‌های جدید تسلا آزمایش پیکاپ لازم است، یا خیر دریافت کرده است. این آزمون در واقع یک فعالیت اختیاری است که در حال آزمایش است و برای خریداران خودروی تسلا اجباری نیست، چه رسد به اینکه امتیاز ۸۰ درصدی را برای پیکاپ نیاز داشته باشد. هیچ محدودیتی نیز در روند تحویل خودرو‌های جدید اعمال نمی‌شود.

ساخت آموزشگاه رانندگی برای خودرو‌های تسلا در چین

آزمایش داوطلبانه تسلا برای بهبود عملکرد خودرو‌های برقی

تسلا در پست مذکور گفت، آزمایش "داوطلبانه و بدون محدودیت" برای افزایش جذابیت تجربه تحویل و کمک به صاحبان خودرو در بهبود تجربه کاربری استفاده از وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است. این پست، پس از بیانیه تسلا در اوایل روز یکشنبه منتشر شد که اظهار می‌داشت، هیچ گونه ناهنجاری در سیستم ترمز خودروی تسلایی که گزارش شده کنترل خود را از دست داده و به دیوار یک گاراژ زیرزمینی در هانگژو برخورد کرد، پیدا نشده است.

با تمرکز مداوم بر مشکلات ایمنی تسلا به ویژه در مورد سیستم ترمز آن، اخیراً یک آموزشگاه رانندگی در شانگ‌های سرویس آموزشی جدیدی را برای رانندگان تسلا راه اندازی کرده که ناشی از پیشنهاد تائو لین معاون رئیس تسلا در چین، برای تقویت آموزش استفاده از خودرو‌های تسلا است.

آمار‌های انجمن خودرو‌های مسافربری چین (CPCA) نشان می‌دهد که تسلا در ماه آوریل در بازار چین ۲۵۸۴۵ دستگاه خودروی برقی فروخته است که نسبت به تعداد ۳۵۴۷۸ دستگاه فروخته شده در ماه مارس ۲۷.۱۵ درصد کاهش داشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: تسلا چین
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی