کد خبر: ۱۷۶۹۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE با پوشش شبکه 5G رونمایی شد

تبلت Galaxy Tab S۷ FE با پوشش شبکه ۵G رونمایی شد و این تبلت از Galaxy Tab A۷ Lite ارزان‌تر است.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از gsmarena؛ تبلت جدید شرکت سامسونگ Galaxy Tab S۷ FE ،امروز با پشتیبانی از شبکه ۵G رونمایی شد. این تبلت هوشمند ارزان‌تر Galaxy Tab A۷ Lite است و Samsung Galaxy Tab S۷ FE ۵G و Galaxy Tab A۷ Lite مدل‌های جدید سامسونگ هستند و مدل a۷ lite از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

Samsung Galaxy Tab S۷ FE ۵G چه مشخصاتی دارد؟

این تبلت جدید شرکت سامسونگ یک ال سی دی ۱۲.۴ اینچی با ۲۵۶۰، ۱، ۱۶۰۰ پیکسل دارد و با اندروید ۱۱ همراه با One UI ۳.۱ به بازار عرضه می‌شود. در داخل جعبه این تبلت جدید سامسونک یک قلم S وجود دارد که می‌توانید از آن برای یادداشت برداری و طراحی استفاده کنید. همچنین یک رابط کاربر از حالت DeX پشتیبانی می‌کند و می‌توانید یک تجربه دسکتاپ مانند را در این تبلت هوشمند داشته باشید.

سامسونگ S۷ FE به جای تراشه S۸۶۵ از تراشه میان رده اسنپدراگون ۷۵۰G استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی در این تبلت هوشمند وجود دارد. همچنین یک مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند خریداری کنند، همچنین می‌توانید فضای ذخیره سازی را با حداکثر ۱ ترابایت بیشتر با استفاده از رم microSD افزایش دهید.

این تبلت هوشمند دارای یک باتری 10 هزار میلی آمپری است که با S۷+ مطابقت دارد و از شارژ سریع تا ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. اما شما کاربران باید شارژر خود را تامین کنید و تنها یک آداپتور ۱۵ وات در جعبه این تبلت وجود دارد. اگر شارژر ۴۵ وات برای تبلت خود تهیه کنید، ۰ تا ۱۰۰ ٪ در ۹۰ دقیقه شارژ می‌شود و باتری می‌تواند ۱۲ ساعت وبگردی را از طریق Wi-Fi یا ۴G نگهداری کند.

این تبلت دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت با فوکوس خودکار و ضبط فیلم ۴K / ۳۰ فریم در ثانیه است. در پشت این مدل دوربین فوق العاده گسترده‌ای وجود ندارد و در قسمت جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت قرار دارد که می‌تواند صورت شما را در هنگام مکالمه ویدیویی ردیابی کند.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE 12.4 اینچ با پوشش شبکه 5G رونمایی شد

Samsung Galaxy Tab S۷ FE ۵G در اروپا از سایت Samsung.com برای فروش در دسترس خواهد بود، البته نسخه موجود در کشور روسیه تنها اتصال LTE را فعال کرده است.

 Samsung Galaxy Tab A۷ Lite چه مشخصاتی دارد؟

Samsung Galaxy Tab A۷ Lite تنها Wi-Fi و شبکه ۴G دارد و این تبلت هم کوچکتر و هم ارزان‌تر از Galaxy Tab A۷، ۱۰.۴ (۲۰۲۰) است. سری Lite دارای LCD ۸.۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۴۰، ۸۰۰ پیکسل (۱۵: ۹) است و قاب پشتی از فلز ساخته شده است و ضخامت آن ۸.۰ میلی متر است و نسخه LTE چند گرم سنگین‌تر است.

این مدل توسط تراشه Helio P۲۲T (MT۸۷۶۸T) مجهز شده که دارای هشت هسته Cortex-A۵۳ و GPU PowerVR GE۸۳۲۰ است. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز این تبلت دارد و از microSD تا ۱ ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

این تبلت دارای یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری است و از طریق USB-C در ۱۵W شارژ میشود و پورت USB-C فقط برای سرعت ۲.۰ کابل برق است. هر دو نسخه Wi-Fi و ۴G Tab A۷ Lite دارای Wi-Fi ۵، بلوتوث ۵.۰ و GPS و بدون NFC هستند. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت فوکوس خودکار دارد و با سرعت ۱۰۸۰p / ۳۰ فریم در ثانیه ضبط میکند و دوربین جلو دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل (فوکوس ثابت) است.

Samsung Galaxy Tab A۷ Lite از اواسط ماه ژوئن از طریق Samsung.com در اروپا در دسترس خواهد بود و توجه داشته باشید که همه کشور‌ها نسخه LTE را دریافت نمی‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی