کد خبر: ۱۷۸۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

چگونه فلیت در توییتر منتشر کنیم؟

اگر می‌خواهید توییتی از خود و یا دیگران را در فلیت به اشتراک بگذارید، مراحل زیر را انجام دهید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه کاربران در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند حتی برخی از افراد از این راه کسب و درآمد می‌کنند. در این گزارش در تلاش هستیم فیلت را معرفی کنیم و اینکه افراد چگونه از طریق آن درآمدزایی می‌کنند.
فلیت‌ها قرار است افکاری زودگذر و لحظه‌ای باشند که در محیط توییتر اشتراک گذاری می‌شوند. آن‌ها مانند استوری‌های اینستاگرام در بالای برنامه قرار می‌گیرند و با کلیک بر روی آواتار اکانت خود می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. فلیت‌های شخصی را نیز می‌توان با کلیک روی نماد اکانت خود در صفحه اکانت خود مشاهده کنید.
یک فلیت می‌تواند شامل متن، فیلم، گیف یا عکس باشد. با ضربه زدن روی «ارسال پیام» یا نماد شکلک در پایین فلیت می‌توانید به فلیت پاسخ دهید. اگر DM باز دارید، هرکسی می‌تواند در برابر فلیت شما واکنش نشان دهد. اگر DM را بسته اید، فقط افرادی که دنبال می‌کنید می‌توانند در برابر فلیت شما واکنش نشان دهند.
فلیت توییتر از نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس همه کاربران قرار گرفت. اما شاید هنوز خیلی از کسب‌و‌کار‌ها به سمت استفاده از فلیت توییتر نرفنته‌اند.

چگونه فلیت منتشر کنیم؟

درباره نحوه کارکرد فلیت

درست مانند توییت ها، فلیت‌ها نیز باید از قوانین توییتر پیروی کند. برای گزارش یک فلیت، روی نماد “v” در بالای فلیت ضربه بزنید؛ همچنین می‌توانید حساب ارسال کننده فلیت را بی صدا کنید. اگر یک توییت گزارش شده قوانین توییتر را نقض کند، توییتر اقدامی انجام خواهد داد. اگر یک توییت را با برچسب یا هشدار فلیت کنید، آن را به فلیت‌ها منتقل می‌کند. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد قبل از اینکه بتوانید فلیت را مشاهده کنید، روی یک اخطار ضربه بزنید.

این قالب ممکن است برای شما آشنا به نظر برسد. برخی از افراد با پیوستن به مکالمات در توییتر با این قالب زودگذر احساس راحتی بیشتری می‌کنند، بنابراین آنچه آن‌ها می‌گویند فقط برای یک لحظه از زمان زندگی می‌کند. در روز‌های آینده، همه در سطح جهان فلیت‌هایی را برای iOS و Android در توییتر دارند.

چگونه فلیت منتشر کنیم؟

بر روی آیکون فلیت در گوشه سمت چپ بالای تایملاین توییتر (روی عکس پروفایلتان) کلیک کنید.
حالا در پایین صفحه می‌توانید بین انواع مختلف محتوا به چپ و راست بروید و متن، دوربین، عکس و یا ویدیو را انتخاب کنید.
در مرحله بعدی، می‌توانید گرافیک اندازه محتوا راتغییر دهید، رنگ پس زمینه را عوض کنید و یا متن دیگری را اضافه کنید تا فلیت شما جذاب شود.
وقتی برای اشتراک گذاری آماده شدید، روی دکمه Fleet در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اکنون فلیت شما تا ۲۴ ساعت آینده درتوییتر است.
اگر می‌خواهید توییتی از خود و یا دیگران را در فلیت به اشتراک بگذارید، این مراحل را انجام دهید:
روی آیکون Share در قسمت پایین توییت مورد نظر کلیک کنید.
Share in a Fleet را انتخاب کنید.
حالا متن و یا ایموجی مورد نظرتان را اضافه کنید.
در گوشه بالا سمت راست روی دکمه فلیت کلیک کنید.

چگونه فلیت منتشر کنیم؟

مزایا و معایب فلیت‌ها

فلیت توییتر فرمت آشنایی دارد و اگر تا به امروز از استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید، می‌دانید چگونه یک فلیت پست کنید. ماهیت لحظه‌ای توییتر اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها را در لحظه ممکن می‌کند، ویژگی که فلیت در آن عملکرد بی‌نظیری دارد. این قابلیت اجازه می‌دهد که کاربران در این شبکه اجتماعی بیش از گذشته تصاویر و ویدیو‌های خود را به اشتراک بگذارند.

با وجود چنین مزایایی، فلیت‌ها معایبی نیز دارند. چنین ویژگی در گذشته توسط رقبا مورد استفاده قرار گرفته و به همین علت فرمت آشنایی دارد. علاوه بر این، رقبا ویژگی‌های زیادی به آن اضافه کرده‌اند، در حالی که فلیت‌ها در اول راه قرار دارند.

علاوه بر این، سابقه توییتر نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی برای بهبود عملکرد یک ویژگی جدید به زمان طولانی نیاز دارد؛ بنابراین شاید زمانی فلیت‌ها به جایگاه واقعی خود در بازار دست پیدا کنند که رقبا به سراغ ابزار‌های جدیدی رفته‌اند.

سومین مشکل، امکان حذف توییت‌ها است. شما می‌توانید یک پست را توییت کرده و سپس آن را حذف کنید، بنابراین برای اشتراک کوتاه‌مدت ایده‌ها یا زندگی خود نیازی به فلیت‌ها ندارید.

ارسال نظرات
وبگردی