کد خبر: ۱۸۱۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

برنامه جدید به کمک مادران باردار آمد

برنامه جدید به زنان این امکان را می دهد تا خلق و خوی خود را در دوران بارداری و ابتدای مادربودن پیگیری کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، داشتن کودک می تواند یکی از هیجان انگیزترین و ارزشمندترین تجربه های زندگی باشد، اما برای یک مادر می تواند یک ماشین احساسی باشد که خوب و گاهی بد است.

شناخت علائم اضطراب و افسردگی مادران می تواند دشوار باشد؛ اما با کمک برنامه جدید توسعه یافته توسط دانشگاه استرالیای جنوبی هزاران زن قادر به نظارت بر سلامت روان خود در دوران بارداری و بعد از تولد خواهند بود.

برنامه جدید YourTime با ارائه ابزاری دیجیتالی که زنان را قادر می سازد تا خود را تحت نظارت و پیگیری خلق و خوی دوران بارداری و ابتدای مادرشدن قرار دهند که به آنها کمک می کند تا علائم اولیه وخیم شدن روان را تشخیص دهند.

این اولین برنامه مبتنی بر شواهد است که به زنان کمک می کند تا سلامت روان خود را در طول بارداری و بعد از تولد ردیابی کنند. در استرالیا، از هر پنج مادر باردار یا تازه مادر، یک نفر اضطراب یا افسردگی قبل از تولد را تجربه می کند، بیماری سالانه حدود 100هزار خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد.

برنامه جدید پشتیبانی فوری از زنانی که ممکن است با کمبود روحیه دست و پنجه نرم کنند یا دچار اضطراب و افسردگی شوند؛ فراهم می کند. برنامه YourTime به زن کمک می کند احساس خود را در دوران بارداری و مادری پیگیری کند و به او امکان می دهد به سرعت تغییرات خلق و خو، رفتارها یا احساسات را تشخیص دهد.

زنان با راهنمایی آواتار midwife  می توانند به مرور وضعیت زندگی خود را کنترل، به مطالب آموزشی و پشتیبانی دسترسی پیدا کنند و همچنین از طریق یک انجمن شبکه به سایر زنان و مادران متصل شوند.

نرم افزار باعث کنترل زن می شود و او را قادر می سازد تا از افکار و احساسات خود آگاهی بیشتری داشته باشد. این برنامه مبتنی بر شواهد علمی است و با استفاده از مادران طراحی شده تا اطمینان حاصل کند که برای زنان امروزی جذاب و مناسب است. با استفاده از طراحی مدرن، با کاربرد آسان، یک رویکرد پزشکی برای رفاه آنان را ارائه می دهد و زنان را تشویق می کند که بیشتر در مورد سلامت روان خود فکر کنند.

اکنون، مردم بیشتر از افسردگی و اضطراب دوران بارداری آگاه هستند، اما پشتیبانی همیشه در دسترس آنها نیست. این برنامه اطمینان حاصل خواهد کرد که زنان در هر زمان از شبانه روز احساس ارتباط، حمایت و اطلاع می کنند و این باعث می شود ابزاری فوق العاده جذاب برای حمایت از سلامت روان و رفاه باشد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی