کد خبر: ۱۸۱۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۵

محاسبه درآمد توسعه دهندگان با قابلیت جدید فیس بوک

شرکت فیس بوک رابط کاربری جدیدی را راه اندازی کرده که نشان می‌دهد تاثیر هزینه‌ها بر درآمد توسعه دهندگان چگونه خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»،

کمتر از دو ساعت قبل از کنفرانس بزرگ جهانی توسعه دهندگان اپل، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک اعلام کرد که این شرکت رابط جدیدی را برای سازندگان راه اندازی می‌کند که نشان می‌دهد چگونه هزینه‌های مختلف بر درآمد آن‌ها در سیستم‌ها تأثیر می‌گذارد. این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اپل به دلیل انحصار طلبی و بحث هزینه‌های اپ استور، به شدت مورد بررسی قرار گرفته است.

در عکس زیر پیش نمایشی از رابط کاربری جدید فیس بوک را مشاهده می‌کنید. این مثال دقیقاً نحوه گرفتن مالیات و کارمزد از درآمد رویداد یک سازنده را نشان می‌دهد. زاکربرگ به صورت مشخص اعلام نکرد که چه زمانی رابط کاربری جدید شروع به کار می‌کند، اما اظهار داشت که موارد دیگری به زودی ارائه می‌شوند.

محاسبه درآمد توسعه دهندگان قابلیت جدید فیس بوک

همکاری فیس بوک با توسعه دهندگان

زاکربرگ همچنین گفت که این شرکت رویداد‌های آنلاین پولی، اشتراک طرفداران، نشان‌ها و محصولات خبری مستقل آینده را برای سازندگان تا سال ۲۰۲۳ رایگان نگه می‌دارد، که این یک خط مشی اعلام شده در ماه آگوست است. هنگامی که فیس بوک سال گذشته ویژگی رویداد‌ها را معرفی کرد، قول داده بود که حداقل تا سال ۲۰۲۱ هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند.

شرکت‌های فیس بوک و اپل همچنین درگیر مناقشه عمومی در خصوص ویژگی شفافیت ردیابی برنامه اپل هستند که با iOS ۱۴.۵ معرفی شده است، به طور کلی، فیس بوک و دیگر سازندگان برنامه از کنترل شدید اپل بر App Store انتقاد کرده‌اند. فیس بوک به شدت مخالف این تغییر است و اخیرا، از کاربران اجازه ردیابی آن‌ها برای کمک به رایگان نگه داشتن فیس بوک و اینستاگرام را خواسته است. شرکت های زیاد دیگری هم از اپل به همین خاطر شکایت کرده اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی