کد خبر: ۱۸۱۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

گوشی Nord CE 5G وان پلاس با دوربین 64MP پا به بازار می گذارد

مشخصات غیررسمی از گوشی جدید شرکت وان پلاس در اینترنت منتشر شده و ظاهرا این تلفن در رویداد تابستانه این شرکت معرفی می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اندکی پس از آنکه شرکت وان پلاس جدیدترین دستگاه Nord خود را معرفی کرد، گزارشی توسط Android Central منتشر شد که برخی از مشخصات گوشی OnePlus Nord CE 5G آینده را بیان می‌کند. طبق منابع نویسنده، Nord CE به تراشه Snapdragon 750G مجهز خواهد بود که این تراشه یک قدم عقب گرد نسبت به نسل اول تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G نورد است.

مشخصات گوشی جدید Nord CE 5G

سایر مشخصات گزارش شده درباره این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، مشابه آنچه در OnePlus Nord موجود است، حکایت دارد. در بخش دوربین، گوشی Nord CE 5G دارای یک دوربین اصلی 64MP و دو دوربین ثانویه خواهد بود. دوربین جلویی ممکن است یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

گوشی Nord CE 5G وان پلاس با دوربین 64MP پا به بازار می گذارد

اگرچه این گزارش مشخصات دو دوربین دیگر را مشخص نمی‌کند، اما مدل‌های قبلی OnePlus Nord دارای دوربین‌های چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی + لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی + لنز ۵ مگاپیکسلی با عمق میدان و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراه هستند. گفتنی است که نسل اول موبایل‌های نورد دوربین سلفی با دو لنز ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی داشتند.

سرانجام، این گزارش خاطر نشان می‌کند که OnePlus Nord CE 5G از طرحی مانند سری OnePlus 9 برخوردار خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود که شاهد تنظیم دوربین سه گانه مستطیلی در سمت چپ و بالای پنل عقب باشیم. هنوز اطلاعات زیادی در مورد جدید Nord CE فاش نشده، اما انتظار می‌رود وان پلاس این گوشی را در تاریخ ۱۰ ژوئن و در جریان رویداد تابستانه این شرکت به طور رسمی رونمایی کرده و از ۱۶ ژوئن به بازار تلفن همراه عرضه شود.

گوشی Nord CE 5G وان پلاس با دوربین 64MP پا به بازار می گذارد

گفتنی است که شرکت وان پلاس، یکی از شرکت‌های چینی تولید کننده تلفن همراه در جهان است که از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرده است. در حال حاضر گوشی‌های سری Nord این شرکت از بهترین تلفن‌های اندرویدی ارزان قیمت در جهان هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی