کد خبر: ۱۸۱۵۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۵

سیستم شارژ فوق سریع شیائومی چیست؟+فیلم

شرکت سیائومی نوعی سیستم شارژ فوق سریع را معرفی کرده که در 8 دقیقه باتری را از 0 تا 100 درصد شارژ می کند؛ اما این فناوری احتمالا معایبی خواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از جالب ترین موارد فناوری آینده در اواخر ماه گذشته توسط شیائومی رونمایی شد. فناوری هایپرشارژ معرفی شده توسط سازنده می تواند باتری 4000mAh را با سرعت 200 وات از 0 تا 100درصد فقط در هشت دقیقه شارژ کند! آیا می توانید تصور کرد که تلفن در 480 ثانیه کاملاً شارژ شود؟

این باتری در سه دقیقه از 0 به 50 درصد شارژ می شود؛ از شارژ بیسیم استفاده می کنید 15 دقیقه 100درصد را پر می کند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر همه اینها از لحاظ تئوری مطح شده؛ زیرا هنوز هیچ تلفن هوشمندی با پشتیبانی از هایپرشارژ ساخته نشده است. شیائومی یک Mi 11 سفارشی با باتری 4000 میلی آمپرساعت ایجاد کرد که برای هشت دقیقه شارژ شد.

در مورد این فناوری هشدارهایی نیز وجود دارد از جمله اینکه در 200 وات مستعد گرم شدن بیش از حد است و باتری می تواند زودتر از آنچه انتظار دارید کم شود. با این حال شارژ کامل تلفن فقط در هشت دقیقه ممکن است ارزشش پذیرفتن این معایب را داشته باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه شود تخریب باتری است. ظاهراً HyperCharge باتری را پس از 800 بار شارژ به 80درصد ظرفیت کاهش می دهد که بهتر از افت باتری معمولی تا ظرفیت 80درصد بعد از 500 دوره است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالیه. من ردمی t10 را دارم، واقعا عالی شارژ میشه
7
9
محمد
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
سلام منم Not10دارم بسیار سریع شارژ می‌شود
بسیاری گوشی خوبی است
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی