کد خبر: ۱۸۲۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

چگونه می‌توان رمز وای‌فای را پیدا کرد؟

کاربرانی که رمز اینترنت وای‌فای خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با مطالعه مطلب زیر به راحتی رمز عبور را پیدا کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، فراموش کردن رمز عبور شبکه اینترنت وای‌فای یکی از مشکلات متداول برای کاربران دستگاه‌های هوشمند است. بسیاری از کاربران تصور می‌کنند اگر کلید واژه اتصال به اینترنت وای‌فای خود را فراموش کنند باید مودم ریست شده و تمامی تنظیمات اتصال دستگاه به اینترنت را از ابتدا انجام دهند اما چنین روشی درست نیست و راه‌حلی ساده برای پیدا کردن رمز عبور وجود دارد.

برای دسترسی سریع به گذر واژه وای‌فای کافی است در قسمت جست‌وجوی منوی استارت واژه cmd را بنویسید. سپس روی گزینه یافت شده کلیک راست کرده و run as administrator را بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود جمله netsh wlan show profiles را بنویسید و سپس کلید enter را فشار دهید. در مرحله بعد باید جمله netsh wlan profile name=نام شبکه وای‌فای و key=clear را وارد کنید. اکنون تمامی اطلاعات وای‌فای مورد استفاده کاربر نمایش داده شده و او می‌تواند در قسمت key content رمز عبور شبکه اینترنت خود را مشاهده کند.

منبع/ آنا 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطیما کاوه
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
سلام، لطفا طرز ساخت یک فایل با شماره موبایل خودمان در واتس اپ ارایه بفرمایید.ممنون
0
0
فریناز بیگی
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سلام.ین سوال برام پیش اومده...بااین توصیفات....ممکنه هرادمی که در محدوده آنتن وای فای خونه ماست هم ازاین راه نفوذکنه واز نت وای فای بچم استفاده کنه؟!؟!
0
0
برزو
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
خوب است
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی