کد خبر: ۱۸۳۴۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۰

سری آنر ۵۰ با پشتیبانی سرویس‌های گوگل معرفی شد

هواوی سال گذشته شرکت آنر را به فروش رساند و به همین خاطر آنر بدون روبرو شدن با دردسرهای تحریم آمریکا موفق شد با شرکت‌های زیادی قرارداد همکاری امضا کند. ساعاتی قبل گوشی‌های سری آنر ۵۰ رسما معرفی شدند که همگی همراه با سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل راهی بازارهای جهانی می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، گل سرسبد این خانواده آنر ۵۰ پرو است که از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی اولد خمیده با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۱۰۰ واتی اشاره کنیم. آنر اعلام کرده این سرعت شارژ به کاربران اجازه می‌دهد باتری گوشی را در عرض فقط ۲۵ دقیقه به طور کامل شارژ کنند.

سری آنر ۵۰ با پشتیبانی سرویس‌های گوگل معرفی شد

در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه دیده می‌شود که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است. همچنین در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کنند. سنسور اصلی با ترکیب ۹ در یک پیکسل می‌تواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی باکیفیتی را ثبت کند و به نظر می‌رسد با سنسور Isocell HM2 ساخت سامسونگ سروکار داریم. کاربران این گوشی برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانند از دو دوربین با رزولوشن ۳۲ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنند.

مدل استاندارد این خانواده آنر ۵۰ است که در زمینه‌های مختلف شباهت زیادی به مدل پرو دارد. به همین خاطر مانند مدل پرو از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد و اگرچه نمایشگر آن با داشتن اندازه‌ی ۶٫۵۷ اینچی اندکی کوچک‌تر محسوب می‌شود، ولی کماکان با همان رزولوشن FHD+ سروکار داریم. در ضمن باید به مشابه بودن دوربین‌های اصلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

در این میان، آنر ۵۰ فاقد دوربین سلفی ثانوی ۱۲ مگاپیکسلی است و حداکثر سرعت شارژ آن هم به ۶۶ وات می‌رسد. البته با داشتن باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، در این زمینه نسبت به مدل پرو حرف بیشتری برای گفتن دارد.

در نهایت باید به ارزان‌ترین مدل یعنی آنر ۵۰ SE بپردازیم که با وجود قیمت پایین‌تر، از امکانات خوبی بهره می‌برد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ است و چیپست Dimensity 900 5G مدیاتک به‌عنوان قلب تپنده‌ی آن انجام وظیفه می‌کند. انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و سرعت شارژ آن هم ۶۶ وات است.

سری آنر ۵۰ با پشتیبانی سرویس‌های گوگل معرفی شد

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد و در پنل پشتی آن هم شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم.

از بین ویژگی‌های مشترک هر سه گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از رابط کاربری Magic UI 4.2 اشاره کنیم که مبتنی بر اندروید ۱۱ است. حسگر اثر انگشت آنر ۵۰ SE در لبه‌ی کناری تعبیه شده ولی دو مدل دیگر از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند.

این گوشی‌ها فعلا برای بازار چین معرفی شده‌اند ولی برای بازارهای جهانی همراه با سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل به دست کاربران می‌رسند. کاربران چینی برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی آنر ۵۰ پرو باید مبلغ ۵۷۸ دلار بپردازند و مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۲۵ دلار راهی بازار چین می‌شود.

سری آنر ۵۰ با پشتیبانی سرویس‌های گوگل معرفی شد

آنر ۵۰ در دو مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۲۲ و ۴۶۹ دلار در قفسه‌ی فروشگاه‌های چینی قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین گوشی این خانواده یعنی آنر ۵۰ SE هم ۳۷۵ دلار قیمت دارد که با پرداخت این مبلغ مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی نصیب خریداران می‌شود. آنر اعلام کرده این گوشی‌ها راهی بازار بیش از ۳۰ کشور جهان می‌شوند که نام کشورهایی مانند عراق، ترکیه، امارات و قطر در این لیست دیده می‌شود.

منبع/ دیجی‌کالا مگ 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
ایران چقد خار شده ک اسمش تو گلوبال جهانی نی
19
2
ناشناس
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
مد نظر دوستانی که میرن رای میدن
سعید
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
قول چینی خفن.
4
5
حسین
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
دوربیناش بده
0
0
ناشناس
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
ایران اسمش اول لیست جهانی ثبت شده
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی