کد خبر: ۱۸۶۴۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۱

درز اطلاعات جدید منتظران آیفون 13 را شوکه کرد

همه چیزهایی که در مورد آیفون 13 اپل می دانستیم این هفته مورد تردید قرار گرفتند و منبع معتبری نشان داد که به روز رسانی کلیدی در مورد آن وجود ندارد.

به گزارش «نبض فناوری»، در اخبار شگفت آور مینگ-چی کو تحلیلگر اپل فاش شده که هیچ یک از محدوده های آیفون 13 اپل  حسگر اثر انگشت Touch ID را در صفحه نمایش ندارند. این امر به رغم گزارش های گسترده از منابع معتبر متعدد از جمله وال استریت ژورنال مبنی بر بازگشت این فناوری، باعث تعجب کاربران شده است.

حسگر اثر انگشت پیروان اختصاصی خود را حفظ می کند و بازگشت آن در طی همه گیر جهانی که ماسکها باعث می شوند حسگر صورت کمتر  اجرا می شود به طور فزاینده ای حمایت می شود. اپل یک راه حل در iOS 14.5  ارائه داد که کاربران را قادر می سازد قفل آیفون خود را با Apple Watch  باز کنند اما بسیاری این را به عنوان یک اقدام موقتی برای خرید قبل از انتشار سریع آیفون 13 در نظر گرفتند.

علاوه بر این، این درز اطلاعات تنها چهار روز پس از خبر عدم وقوع نسخه 1 ترابایتی آیفون 13 پرو و ​​نسخه گسترده تر LiDAR برای همه مدل های آیفون 13 صورت گرفت. در حقیقت، آیفون 13 ممکن است به آیفون 12 اس نامیده شود زیرا نمایانگر تغییرات فزاینده ای است که اپل نهایی کرده است.

درز اطلاعات جدید منتظران آیفون 13 را شوکه کرد

البته هنوز چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن در مورد این گوشی وجود دارد. پرونده های CAD آیفون 13 که به بیرون درز کرده اند، همه تأیید کرده اند که اپل از دوربین های عقب بزرگ با لرزشگیر ارتقا یافته و میکروفون های هوشمند و ناچ کوچک استفاده کرده است. چیپ ست کارآمد A15 و مودم نسل بعدی 5G نیز با به روزرسانی های بزرگ باتری و نمایشگرهای ProMotion 120 هرتز (برای مدل های آیفون 13 پرو) ترکیب می شوند. اپل همچنین ممکن است نسخه صورتی رنگ این گوشی را عرضه کند.

بنابراین مدل های آیفون 13 اپل دیگر آنچنان که باید تغییر دهنده بازی نخواهند بود اما به وضوح نسخه های قبلی را بهبود بخشیده اند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی