کد خبر: ۱۸۸۳۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۷

قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ سری گلکسی واچ 4 اعلام شد

قیمت‌گذاری ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک اعلام شد.

به گزارش «نبض فناوری»، سری گلکسی واچ 4 شرکت سامسونگ دارای یک مدل کلاسیک خواهد بود. این اسمارت‌واچ مجهز به حاشیه قابل چرخش و برچسب قیمتی گران‌تر خواهد بود؛ سناریویی که حداقل بر اساس اطلاعات قیمتی لو رفته برای ورژن‌های معمولی و کلاسیک گلکسی واچ 4 قابل استنباط است.

سامسونگ گلکسی واچ 4 با طراحی بدون‌حاشیه در 2 سایز متفاوت 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد. مدل کوچک‌تر با برچسب قیمتی 350 تا 370 یورویی روانه بازار می‌شود؛ در حالی‌که ساعت بزرگ‌تر بین 380 تا 400 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. این 2 اسمارت‌واچ در مدل‌های رنگی مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی قابل دسترس خواهند بود.

سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز با 2 اندازه متفاوت 42 و 46 میلی‌متری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. ورژن 42 میلی‌متری این ساعت با برچسب قیمتی 470 تا 500 یورویی به فروش خواهد رفت؛ در حالی‌که نسخه 46 میلی‌متری بین 500 تا 530 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. مدل‌های دوگانه گلکسی واچ 4 کلاسیک تنها با مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای قابل دسترس خواهند بود.

قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ سری گلکسی واچ 4 اعلام شد

قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ سری گلکسی واچ 4 اعلام شد

 

تصاویر سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک و مدل معمولی گلکسی واچ 4

به‌نظر می‌رسد که مشتریان در صورت تمایل به خریداری مدل بزرگ‌تر (با نمایشگر بزرگ‌تر و باتری قدرتمندتر) بایستی مبلغ 30 یورو بیش‌تر پرداخت نمایند. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل 41 میلی‌متری گلکسی واچ با برچسب قیمتی 430 یورویی عرضه شد؛ در حالی‌که مدل 45 میلی‌متری 460 یورو قیمت‌گذاری شد (در این مورد نیز شاهد اختلاف قیمت 30 یورویی هستیم). این اسمارت‌واچ فاقد ورژن کلاسیک است؛ اما مدل مجهز به اتصال LTE در زمان عرضه حدودا 50 یورو گران‌تر قیمت‌گذاری شد.

قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ سری گلکسی واچ 4 اعلام شد

همچنین با بررسی محصولات یک سال قبل‌تر نیز می‌توان دریافت که مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری اسمارت‌واچ بدون‌حاشیه گلکسی واچ اکتیو 2 در ابتدا با قیمت‌گذاری 250 و 270 یورویی عرضه شدند. با این‌حال پیرامون قیمت‌گذاری گلکسی واچ اکتیو 4 هیچ‌گونه جزئیات خاصی در دست نیست (حتی در صورت موجودیت این گجت نیز مدل معمولی گلکسی واچ 4 احتمالا جای آن‌را پر خواهد کرد).

در صورت عدم عرضه این اسمارت‌واچ به‌عنوان ارزان‌ترین محصول در میان مدل‌های سه‌گانه آینده سامسونگ می‌توان انتظار داشت که کاربران برای ورود به دنیای One UI Watch مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS احتمالا با موانع بیش‌تری نسبت به خریداری مدل‌های تایزنی مواجه باشند.

قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ سری گلکسی واچ 4 اعلام شد

سامسونگ گلکسی بادز 2

با این‌حال محصولات جدید سامسونگ صرفا محدود به اسمارت‌واچ‌ها نخواهند بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها غول کره‌ای از ایرفون‌های گلکسی بادز 2 نیز رونمایی خواهد کرد. چند روز قبل اعلام شد که این ایرفون‌ها با قیمت‌گذاری 150 تا 170 دلاری عرضه خواهند شد. اکنون برخی شایعات از قیمت‌گذاری 180 تا 200 یورویی این گجت‌ها در بازارهای اروپایی حکایت دارند. بنابراین ایربادهای جدید در مقایسه با گلکسی بادز لایو (با قیمت‌گذاری 170 یورویی در زمان عرضه) گران‌تر هستند. در حال حاضر گلکسی بادز پرو نیز با برچسب قیمتی 200 یورویی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این موضوع حقیقتا شگفت‌آور به‌نظر می‌رسد؛ چرا که گلکسی بادز 2 فاقد قابلیت حذف نویز فعال است؛ بنابراین قیمت آن بایستی از گلکسی بادز پرو ارزان‌تر باشد.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی