کد خبر: ۱۸۹۴۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سامسونگ Galaxy M32 وارد اروپا هم می شود

سامسونگ Galaxy M32 وارد اروپا می شود و باتری کوچکتری را ارائه می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی M32 ماه گذشته به عنوان تلفن هوشمند ارزان قیمت با باتری 6هزار میلی آمپر ساعتی در هند آغاز به کار کرد. اگرچه این تلفن به طور خاص برای بازار هند طراحی شده، اما سامسونگ در به دنبال ارائه آن برای سایر کشورها است.

غول کره جنوبی امروز اعلام کرد که نسخه اصلاح شده Galaxy M32 که در هند راه اندازی شده از اواسط ژوئیه در اروپا در دسترس خواهد بود. هنوز هیچ قیمتی فاش نشده است. تا آنجا که از مشخصات معلوم است؛ نسخه اروپایی Galaxy M32 با باتری کوچکتر 5هزار میلی آمپری ارائه می شود.

جدا از این، به نظر می رسد که هر دو مدل کاملاً شبیه به هم هستند، اگرچه ما هنوز نمی دانیم که سامسونگ چه نوع چیپستی را داخل مدل اروپایی قرار داده است. همانطور که ممکن است برخی از شما قبلاً بدانید، نسخه هندی مجهز به پردازنده MediaTek Helio G80 همراه با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی است.

حداقل می دانیم که هر دو از دوربین چهارگانه یکسان 64MP + 8MP + 2MP + 2MP و نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity-U برخوردار هستند که دارای نرخ تازه سازی 90Hz است. گلکسی M32 در هند با قیمتی معادل 200 دلار به فروش می رسد، اما انتظار می رود قیمت این محصول در اروپا اندکی بالاتر باشد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی