کد خبر: ۱۹۰۲۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

یک گوشی جدید از ریلمی در مسیر راه اندازی

گوشی هوشمند ریلمی X۹ Pro با اسنپدراگون ۸۷۰ در فهرست Geekbench ظاهر شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت Realme در حال کار روی یک تلفن هوشمند جدید با شماره مدل RMX۳۳۶۶ است که گفته می‌شود Realme X۹ Pro نام دارد. این دستگاه با پردازنده مرکزی Snapdragon ۸۷۰ در TENAA ثبت شده است.

مشخصات گوشی هوشمند جدید شرکت ریلمی

طبق گفته‌های این فهرست، مادربرد آن "kona" نام دارد و همچنین نشان می‌دهد که دستگاه RMX۳۳۶۶ دارای ۱۲ گیگابایت RAM است. منابع چینی ادعا می‌کنند که این تلفن Realme GT Master Edition نامیده می‌شود، اما RMX۳۳۶۶ موجود در TENAA با رندر‌هایی که مشاهده کرده ایم متفاوت است.

این نشتی‌ها معمولاً در تصاویر سه بعدی صحیح هستند، بنابراین ما احتمالاً دو گوشی هوشمند مختلف را از Realme شاهد خواهیم بود.

همچنین طبق اخبار به دست آمده اخیر، به نظر می‌رسد Realme یک سورپرایز خوب برای طرفداران خود دارد و گفته می‌ شود این شرکت چینی در حال همکاری با شرکت کداک (Kodak) برای تولید دوربین گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود (Realme GT Master Edition) است. چندین خبرچین ادعا می‌کنند که ریلمی از کداک خواسته است که به عنوان یک تولید کننده دوربین ، تخصص خود را به این شرکت قرض دهد و به طراحی دوربین پرچمدار جدیدش کمک کند. گویا شرکت عکاسی کداک تصمیم گرفته این پیشنهاد را بپذیرد و احتمالاً همکاری این دو شرکت به زودی اعلام خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این همکاری فقط یک حرکت بازاریابی است یا واقعی است. گفته می‌شود ریلمی مصمم است که سهم خود از بازار گوشی‌ های هوشمند را افزایش دهد. با این وجود یک نکته حتمی است، اینکه قطعاً در ماه‌ های آینده، شرکت ریلمی اخبار بسیاری را به خود اختصاص خواهد داد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی