کد خبر: ۱۹۲۰۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

امکان کنترل بیشتر روی توییتر با معرفی ویژگی جدید

توییتر اعلام کرده که اکنون می توان افراد پاسخ دهنده (ریپلای کردن) به توییتر را تغییر داد؛ تا از این طریق کنترل بیشتری روی این رسانه اجتماعی و تعامل با کاربران اعمال کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  توییتر طی سال گذشته، تغییراتی را ایجاد کرد که انتخاب نحوه پاسخ به توییت ها و مدیریت افرادی که می توانند به توییت های شما پاسخ دهند را آسان تر کرد. این اکنون ویژگی جدیدی را به شما اضافه می کند که راهی برای اطمینان از تمیز و دوستانه بودن قسمت پاسخ شما فراهم می کند. شبکه اجتماعی اکنون به شما امکان می دهد افرادی را که می توانند به توییت های شما پاسخ دهند حتی پس از ارسال پیام تغییر دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه بیضی در گوشه سمت راست بالای پست خود ضربه زده و گزینه Change who can reply را انتخاب کنید.

در آگوست سال گذشته این شرکت ویژگی محدود کردن پاسخ خود را از مرحله آزمایشی خارج کرد و به همه کاربری ها اجازه دسترسی به آن را داد. این ویژگی به شما امکان انتخاب را برای افرادی که می توانند به شما پاسخ دهند،افرادی که دنبال می کنید، یا افرادی که از آنها نام می برید داده است. این افزودن به شما امکان کنترل بیشتر در مورد بحث در بخش پاسخ های شما را می دهد.

این ویژگی جدید احتمالاً بخشی از تلاش های این پلتفرم برای افزایش سلامت گفت وگوی عمومی است که مدیرعامل توییتر جک دورسی پیش از این گفته بود که هدف این شرکت است. همانطور که حدس می زنید، توانایی انتخاب افرادی که می توانند به شما پاسخ دهند در میان برخی از کاربران بحث برانگیز بوده است، این ویژگی همچنین می تواند رفتار نامناسبی را که در این سیستم عامل مشاهده  شده محدود کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی