کد خبر: ۱۹۳۶۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۲
با اعلام معاونت علمی؛

چهارمین خانه نوآوری و صادرات فناوری در روسیه راه اندازی شد

معاونت علمی و فناوری اعلام کرد خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در روسیه گشایش یافت.

به گزارش« نبض فناوری» چهارمین خانه نوآوری و فناوری صادرات ایران‌ساخت امروز با حضور مهدی قلعه‌نوی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه و سیروس وطن خواه رئیس مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در این کشور گشایش یافت تا تعاملات فناورانه میان آنها افزایش یابد.

پیش از این چین، کنیا و سوریه میزبان خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت بودند و امروز با گشایش این مرکز در بهترین نقطه تجاری و اقتصادی شهر مسکو، تعداد این خانه‌های نوآوری و صادرات به عدد ۴ رسید تا با وجود تحریم‌ها، تعاملات فناورانه ایران با دیگر کشورها توسعه یابد و توانمندی‌های تخصصی و دانشی ایرانیان به بازارهای جهانی برسد.

این خانه در روسیه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت بخش خصوصی، ایرانیان مقیم روسیه به عنوان کارگزاران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعامل سفارت و دفتر رایزنی ایران در روسیه راه‌اندازی شد.

گشایش خانه نوآوری و صادرات ایران‌ساخت در این کشور، تسهیل‌گر صادرات محصولات کشورمان به روسیه است. این خانه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانش‌بنیان‌های ایرانی را در اختیار این کشور قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی