کد خبر: ۱۹۳۷۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

آیفون SE 3 با چیپست A14 احتمالا نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

بر اساس گزارش جدید DigiTimes، اپل قصد دارد نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ آیفون SE 3 را با چیپست A14 که برای سری آیفون ۱۲ مورد استفاده قرار گرفته، راهی بازار کند. در همین رابطه می‌توانیم به گزارش مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اشاره کنیم که ماه گذشته اعلام کرد آیفون SE 3 همراه با تراشه‌ی مبتنی بر قابلیت ۵G در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۲ به دست کاربران می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری»، مینگ چی کو در گزارش خود اعلام کرد این آیفون SE جدید یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G بازار خواهد بود و اپل با این کار قصد دارد سهم بازار خود را در بازار شدیدا رقابتی گوشی‌های ۵G افزایش دهد. اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون SE را به‌عنوان جانشین آیفون ۵S عرضه کرد که ۳ سال قبل از آن معرفی شده بود.

آیفون SE 3 با چیپست A14 احتمالا نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

بعد از چند سال انتظار، اپل سال گذشته نسل دوم آیفون SE را با چیپست A13 معرفی کرد که چیپست تعبیه شده در سری آیفون ۱۱ محسوب می‌شود. طراحی این گوشی مبتنی بر آیفون ۸ است و روی هم رفته نسبت به نسل قبلی خود از نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین بهتر بهره می‌برد. گفته می‌شود آیفون SE 3 هم تغییر چندانی نخواهد داشت و مهم‌ترین مشخصه‌ی آن همین چیپست A14 و پشتیبانی از اینترنت ۵G خواهد بود.

نسل دوم آیفون SE تنها گوشی در حال فروش اپل است که از تاچ آی‌دی و دکمه‌ی هوم بهره می‌برد و طبق گزارش‌های منتشر شده، نسل بعدی آن هم همراه با این مشخصه‌ها به دست کاربران می‌رسد. از طرف دیگر، به نظر می‌رسد اپل در حال آماده‌سازی یک مدل آیفون SE دارای نمایشگر حفره‌دار است که احتمالا سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

منبع/ دیجی‌کالا مگ 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی