کد خبر: ۱۹۴۴۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

فروش نسخه‌های یک ترابایتی آیفون 13 در پاییز امسال

به گزارش یک منبع آگاه شرکت اپل در پاییز امسال قصد دارد نسخه‌های یک ترابایتی آیفون 13 را به فروش رساند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از فون آرنا: خبر فروش نسخه‌های یک ترابایتی آیفون 13، اولین بار در اکتبر سال ۲۰۲۰ فاش شد و ماه گذشته توسط شرکت اطلاعاتی TrendForce رد شد. سایت Wedbush در ادعای خود پافشاری کرده و بار دیگر تأکید داشت که اپل امسال حداکثر ظرفیت ذخیره سازی را از ۵۱۲ گیگابایت به یک ترابایت افزایش خواهد داد.

با توجه به اینکه آیفون ۱۳ ظاهراً در مرحله نهایی پیشرفت است، به نظر می‌رسد سطح ذخیره سازی بالاتر نهایی شده. این فقط در مدل‌های Pro صدق می‌کند. اپل قبلاً این گزینه را روی آیفون ارائه نداده بود و iPad Pro تنها دستگاه iOS است که گزینه یک ترابایتی دارد. بالاترین گزینه فعلی ۵۱۲ گیگابایتی با آیفون XS معرفی شد و تجزیه و تحلیل دقیق نشان می‌دهد که اپل حداکثر ظرفیت ذخیره سازی را هر دو سال دو برابر می‌کند.

فروش کوتاه مدت گوشی‌های یک ترابایتی سامسونگ

رقیب اصلی اپل، سامسونگ فروش پرچمداران ۱ ترابایتی را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد، اما در عرض یک سال، فضای ذخیره سازی تا ۵۱۲ گیگابایت بازگشت. سایت Wedbush همچنین انتظار دارد که همه مدل‌های آیفون ۱۳ دارای سنسور LiDAR باشند و در این باره می‌گوید: ابر موتور آیفون تا سال آینده احتمالا ادامه خواهد داشت. این شرکت معتقد است که هنوز هم تقاضای زیادی در بازار نصب شده اپل وجود دارد و احتمال بیش از فروش آیفون ۱۳ را از آیفون ۱۲ رد نمی‌کند.

فروش نسخه‌های یک ترابایتی آیفون 13 در پاییز امسال

این شرکت انتظار دارد که اپل در هفته سوم ماه سپتامبر از ترکیب جدید خود رونمایی کند. به ازای TrendForce، قیمت آن همانند محدوده فعلی خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های جدید همان طراحی کلی همان نسل فعلی را داشته باشند، اما تغییرات کمی مانند یک بریدگی کوچکتر و بزرگتر شدن دوربین وجود دارد. آیفون ۱۳ پرو و ​​پرو مکس احتمالاً از یک نمایشگر Always On LTPO با حداکثر سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز برخوردار خواهند بود. به نظر می‌رسد ظرفیت باتری نیز افزایش یافته و تراشه جدیدی گوشی‌ها را تغذیه خواهد کرد، اما اپل تصمیم گرفته است که از جمله ویژگی‌های اثر انگشت در صفحه نمایش نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی