کد خبر: ۱۹۷۵۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

تصاویر زنده سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک رونمایی خواهد کرد. به لطف تصاویر پیش‌تر منتشر شده اکنون کاربران از طراحی ظاهری این اسمارت‌واچ‌ها آگاهی دارند.

به گزارش «نبض فناوری»، اما امروز تصاویر زنده مربوط به مدل کلاسیک در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر با رندرهای پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و در خصوص رابط کاربری این گجت پوشیدنی نگرشی جزئی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

گلکسی واچ 4 کلاسیک به‌همراه حاشیه قابل چرخش و 2 دکمه در سمت راست بدنه روانه بازار می‌شود. شایعات نشان می‌دهند که این اسمارت‌واچ با 3 مدل رنگی مختلف عرضه می‌شود؛ اما در تصاویر زنده تنها 2 مدل از آن‌ها به معرض نمایش گذاشته شده است.

سامسونگ در خصوص گلکسی واچ 4 کلاسیک به جزئیات چندانی اشاره نکرده است. اما شایعات نشان می‌دهند که توان پردازشی این اسمارت‌واچ توسط تراشه اگزینوس W920 تامین شده و این گجت در 3 اندازه مختلف 42، 44 و 46 میلی‌متری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

تصاویر زنده سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شد

سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

پوشش محافظ گوریلا گلس +DX/DX، مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر، گواهی‌نامه نظامی MIL-STD-810G، نمایشگر ضربان قلب، ردیاب خواب، سنسور SpO2، گام‌شمار و GPS سایر امکانات احتمالی گلکسی واچ 4 کلاسیک را تشکیل می‌دهند.

همچنین بر اساس شایعات، سامسونگ در اسمارت‌واچ‌های امسال خود از قابلیت نمایش توده بدنی کاربران نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین این گجت‌ها رابط کاربری One UI Watch مبتنی بر نسل جدید سیستم‌عامل Wear OS گوگل را اجرا خواهند کرد.

تصاویر زنده سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شد

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

 

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی