کد خبر: ۱۹۷۸۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

محدودیت گوگل برای دستگاه های قدیمی

گوگل به زودی به شما اجازه نمی دهد در دستگاه های اندروید بسیار قدیمی وارد سیستم شوید.

به گزارش «نبض فناوری»، اگر دستگاه شما دارای Android 2.3.7 یا بالاتر است، نمی توانید در آن دستگاه وارد حساب گوگل شوید.

اگر هنوز دستگاهی با Android 2.3.7   (نسخه نهایی Gingerbread ) یا قدیمی تر دارید، طبق سند پشتیبانی، گوگل از 27 سپتامبر به شما اجازه نمی دهد در آن دستگاه وارد حساب خود شوید.

به عنوان بخشی از تلاش های مداوم ما برای ایمن نگه داشتن کاربران، گوگل دیگر از 27 سپتامبر 2021 اجازه ورود به سیستم در دستگاه های اندروید که از Android 2.3.7 یا پایین تر استفاده می کنند را نمی دهد. اگر بعد از 27 سپتامبر وارد دستگاه خود شوید، هنگام استفاده از محصولات و خدمات گوگل مانند جیمیل، یوتیوب و Maps ممکن است خطای نام کاربری یا رمز عبور دریافت کنید.

اندروید 2.3.7 تقریباً 10 سال پیش برای اینکه بتوانید تصور کنید که دستگاه چقدر تحت تأثیر این تغییر قرار می گیرد، منتشر شد. اما با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از سه میلیارد دستگاه اندرویدی فعال وجود دارد، این تغییر به احتمال زیاد بر تعداد کمی از افرادی که ممکن است هنوز از فناوری قدیمی استفاده کنند، تأثیر می گذارد.

اگر از Android 2.3.7 یا بالاتر بعد از مهلت 27 سپتامبر استفاده می کنید به مرورگر دستگاه خود وارد شده اید، همچنان می توانید از برخی خدمات Google استفاده کنید. شرکت می گوید اما دستگاه های موجود در Android 3.0 (Honeycomb) همچنان قادر به ورود به حساب های Google هستند، بنابراین اگر دستگاه قدیمی شما را می توان به روز کرد این کار را انجام دهید.

برچسب ها: اندروید گوگل
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی