کد خبر: ۱۹۸۸۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

معرفی ویژگی ناپدید شدن عکس ها در واتساپ

واتساپ سرانجام ویژگی عکس های ناپدید شده را اضافه کرد که در ادامه نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، وقتی عکسی را با استفاده از ویژگی « View Once» ارسال می کنید، پس از باز شدن گیرنده و خروج از چت، عکس ناپدید می شود.

واتساپ سرانجام ویژگی عکس های ناپدید شده را به نسخه پایدار برنامه اضافه کرد. این ویژگی با عنوان View Once (یکبار مشاهده) شناخته می شود و شبیه به نحوه عملکرد ویژگی رسانه منقضی شده اینستاگرام است. وقتی عکسی را با استفاده از این ویژگی ارسال می کنید، هنگامی که گیرنده آن را باز می کند و چت را ترک کند، ناپدید می شود. اما، باید هر بار که می خواهید یک عکس یا ویدیو را با این ویژگی ارسال کنید، باید View Once را انتخاب کنید.

آنچه باید در مورد ویژگی جدید WhatsApp بدانید

واتساپ تأیید کرده است که هر عکس یا ویدیویی که با استفاده از ویژگی View Once ارسال می کنید، در عکس ها یا گالری گیرنده ذخیره نمی شود.

برنامه پیام رسانی به شما اجازه نمی دهد عکس ها یا فیلم هایی را که با ویژگی View Onceارسال یا دریافت کرده اند، ارسال، ذخیره ، ستاره دار یا به اشتراک بگذارید.

این شرکت متعلق به فیسبوک همچنین می گوید که اگر ظرف 14 روز پس از ارسال عکس یا فیلم را باز نکنی ، رسانه ها از چت منقضی می شوند. با این حال، اگر پیام در زمان تهیه نسخه پشتیبان خوانده نشود، می توانید View Once را از پشتیبان بازیابی کنید. اگر عکس یا فیلم قبلاً باز شده، رسانه در پشتیبان قرار نمی گیرد و قابل بازیابی نیست.

چرا باید رسانه ها را با استفاده از این ویژگی برای کاربران ارسال کنید؟

واتساپ به هرکسی اجازه می دهد تا قبل از ناپدید شدن با اسکرین شات یا ضبط صفحه رسانه ها را داشته باشد. علاوه بر این، در صورت گرفتن عکس از صفحه یا ضبط صفحه ، به فرد اطلاع داده نمی شود.

 واتساپ همچنین هشدار می دهد که حتی می توان قبل از ناپدید شدن با دوربین یا دستگاه دیگر از رسانه عکس یا فیلم تهیه کرد. این شرکت می گوید: رسانه های رمزگذاری شده ممکن است چند هفته پس از ارسال آن در سرورهای WhatsApp ذخیره شوند.

چگونه رسانه های View Once را در WhatsApp ارسال کنیم؟

مرحله 1: WhatsApp را باز کنید و روی نماد پیوست ضربه بزنید.

مرحله 2: سپ ، به گالری رفته و عکس یا ویدیویی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 3: پس از انتخاب آن ، نمادی شبیه ساعت در نوار Add a caption مشاهده می کنید، روی آن ضربه بزنید تا ویژگی View Once فعال شود. هنگامی که آن را فعال کردید، برنامه پیامی با عنوان Photo set to View Once نشان می دهد. سپس می توانید عکسهای ناپدید شده را برای دوستان و اعضای خانواده خود ارسال کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
اسکرین شات می گیریم عزیزم!
مدیر پایگاه این مورد در متن خبر ذکر شده
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی