کد خبر: ۱۹۹۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

مشخصات کامل و رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۳ لو رفت

روز گذشته تمام جزئیات گلکسی زد فولد ۳ لو رفت و ساعاتی بعد همان منبع مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ را منتشر کرد. این گوشی‌های تاشو فقط ۴ روز دیگر معرفی می‌شوند اما به لطف این اطلاعات مطرح شده تقریبا دیگر نکته‌ی ناگفته‌ای از آن‌ها باقی نمانده است.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی زد فلیپ ۳ با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. در بخش داخلی این گوشی با نمایشگر ۶٫۷ اینچی مبتنی بر رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز سروکار داریم و در بخش بیرونی هم نمایشگر ۱٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ تعبیه شده است. سامسونگ برای محافظت از پنل پشتی این گوشی هم از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده کرده است.

اسنپدراگون ۸۸۸ قلب تپنده‌ی این گوشی محسوب می‌شود و در کنار آن باید به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی غیر قابل افزایش اشاره کنیم. دوربین اصلی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و در کنار آن دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت دیده می‌شود. در بخش داخلی هم درون حفره‌ی نمایشگر یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

مشخصات کامل و رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۳ لو رفت

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری تعبیه شده و به لطف داشتن گواهی IPx8 یک گوشی ضد آب به حساب می‌آید که البته نمی‌تواند در برابر نفوذ گرد و غبار مقاومت کند. انرژی گلکسی زد فلیپ ۳ از طرف باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و اندازه‌ی آن ۱۶۶ در ۷۲٫۲ در ۶٫۹ میلی‌متر است. این گوشی مانند نسل قبلی خود ۱۸۳ گرم وزن دارد.

گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت ۱۰۹۹ یورو راهی بازار اروپا می‌شود و با قیمت ۱۰۹۹ دلار به دست کاربران آمریکایی می‌رسد. سامسونگ برای بررسی مکانیسم لولای این گوشی، آن را ۲۰۰ هزار مرتبه باز و بسته کرده و این یعنی اگر روزی ۱۰۰ بار آن را باز و بسته کنید، به مدت ۵ سال با خیال راحت می‌توانید از این گوشی تاشو بهره ببرید.

منبع/ دیجی‌کالامگ

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی