کد خبر: ۱۹۹۵۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

سیر تا پیاز ارز دیجیتال Coin98 را بخوانید

Coin98 از بیش از 20 زنجیره بلوکی و دارایی های بومی آنها پشتیبانی می کند و کاوش گزینه های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، صنعت رمزارزها بسیاری از مفاهیم ابتکاری از جمله استیکینگ و انتقال توکن را در خود جای داده است. این برنامه از طریق ویژگی های مختلف فرصت های کسب درآمد زیادی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. متأسفانه، دسترسی به همه این ویژگی ها اغلب کاربران را ملزم می کند تا بین ارزها و اکوسیستم ها جابجا شوند و یک تجربه خلاف بصری ایجاد کنند. Coin98 می خواهد خود را به عنوان یک راه حل امور مالی غیرمتمرکز(DeFi) همه جانبه قرار دهد.

با افزایش علاقه جهانی به منابع مالی غیر متمرکز، ارائه راه حل های مناسب بسیار مهم است. علاوه بر این، اگر DeFi می خواهد جریان اصلی را به دست آورد این راه حل ها باید تا حد ممکن در دسترس باشند. Coin98 از بیش از 20 زنجیره بلوکی و دارایی های بومی آنها پشتیبانی می کند و کاوش گزینه های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Coin98 چیست؟

ایده پشت Coin98 در اوایل سال 2020 شکل گرفت و با تأمین مالی غیر متمرکز از نظر توجه و ارزش توسط کاربران، به اوج جدیدی رسید، زمان بسیار خوبی برای توسعه یک پروژه جدید بود. از آنجا که نیاز به زیرساخت مالی باز در جهان وجود داشت، تیم Coin98 آن را به ماموریت خود تبدیل کرد. این تیم اذعان کرد به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای تامین مالی غیر متمرکز، مبادله متقابل زنجیره ای، سهام، ییلد فارمینگ، که کارهای زیادی در پیش دارند.

Coin98 چه چیزی ارائه می دهد؟

Coin98 امروزه از تمام ویژگی هایی که قول داده بود پشتیبانی می کند. علاوه بر این  کاربران می توانند در 20+ بلاک چین مختلف به راه حل ها دسترسی پیدا کنند. این پلت فرم به بیش از 284،000 کاربر اشاره دارد که بیش از 216 میلیون دلار حجم از طریق بیش از 488،000 تراکنش ایجاد می کنند. آنها با استفاده از بلاک چین های مختلف، نقدینگی و راه حل های DeFi نقدینگی عمیقی برای Coin98 ایجاد می کند و اطمینان حاصل می شود که کاربران هنگام تعویض توکن ها به بهترین قیمت دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، تیم می تواند هزینه های گس را با بررسی مسیرهای مختلف برای نهایی شدن معاملات بهینه کند.

توکن C98چیست؟

بخش جدایی ناپذیر از اکوسیستم Coin98 ، توکن اصلی C98است. این سیستم در سه بلاک چین Ethereum ، Binance Smart Chain و Solana  قرار دارد. این توکن اهداف زیادی اعم از اجازه دادن به دارندگان سهم هزینه معاملات گرفته تا پاداش و تخفیف های منحصر به فرد عضویت برای خدمات و محصولات مختلف را ارائه می دهد. علاوه بر این، C98 به کاربران اجازه می دهد تا پروتکل را با ارائه پیشنهاداتی در مورد اکوسیستم Coin98 اداره کنند.

Coin98 چگونه کار می کند؟

ایجاد یک شبکه غیر متمرکز باز برای اهداف مالی هرگز کار ساده ای نیست. رقابت مداوم در فضای بلاک چین اکوسیستم وسیع تری را نیز شکسته و آشنایی با راه حل ها و مفاهیم مختلف را برای کاربران بسیار پیچیده می کند. اتحاد همه این گزینه ها در زیر یک پرچم هدف بهتری است، اگرچه به فناوریهای نوآورانه نیاز دارد. به طور پیش فرض، بلاک چین ها قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند. اکوسیستم Coin98 از محصولات متعددی شامل Coin98 Ventures ، Coin98 Labs و Coin98 Network تشکیل شده است.

Coin98 Ventures چیست؟

بازوی Coin98 Ventures برای یافتن و پشتیبانی توسعه دهندگان در ایجاد محصولات برای بلاک چین و صنعت مالی غیر متمرکز طراحی شده است.

هدف آزمایشگاه های Coin98

تیم از طریق Coin98 Labs راه حل های DeFI جدیدی ایجاد می کند و دسترسی راحت کاربران به بازارها را برای کاربران آسان می کند. این تیم چندین راه حل ایجاد کرده است که شامل کیف پول بومی، صرافی، نمونه کارها و راه حل های بازار است. ویژگی های بیشتری از جمله پشتیبانی از زنجیره های جدید در تلفن همراه و کیف پول اضافی، ادغام راه حل های L2 و راه اندازی سهام C98 در Ethereum و BSC در چشم انداز است. ادغام AMM های جدید و پل های متقابل زنجیره ای نیز یک نقطه کانونی قوی خواهد بود.

چه چیزی Coin98 را منحصر به فرد می کند؟

اگرچه سایر پروژه های DeFi نقدشوندگی متقابل زنجیره ای را کشف می کنند، اما اغلب به تعداد انگشت شماری از بلاک چین های مختلف محدود می شوند. با این حال، Coin98 با پشتیبانی از بیش از 20 بلاک چین بسیار فراتر از میانگین صنعت رفته است. این امر به لطف Space Gate، یک پل زنجیره ای متقابل که امکان مبادله و انتقال در شبکه های متعدد را ممکن می سازد، امکان پذیر شده است. این نرم افزار قبلاً چند به روزرسانی دریافت کرده و در ماه های آینده با پیشرفت های بیشتری روبرو خواهد شد.

دسترسی به بسیاری از بلاک چین های مختلف بدون مشارکت استراتژیک غیرممکن است. Coin98 با Polygon ، Terra ، PancakeSwap ، Avalance ، Elrond ، Fantom و Band Protocol در ظرفیت های مختلف همکاری می کند. حفظ گفت وگو با اکوسیستم های مختلف بلاک چین امکان ایجاد پلی برای نقدینگی و خدمات متقابل زنجیره ای را فراهم می کند.

معاملات Coin98 (C98) چه زمانی شروع می شود؟

از آنجا که تیم توکن ها را از طریق Binance Launchpad توزیع می کند، این پروژه در حال حاضر توجه بیش از 73،000 شرکت کننده ثبت شده را به خود جلب کرده است. از 23 جولای 2021، توکن در مرحله توزیع است. طبق اعلام بایننس ، معاملات کوین 98 پس از فروش آغاز می شود.

آیا Coin98 (C98) می تواند به 1 دلار برسد؟

قیمت توکن در زمان راه اندازی C98 توسط Binance  برابر 0.075 دلار است. در حال حاضر نمی توان قیمت توکن را پیش بینی کرد زیرا عوامل متعددی از جمله عرضه و علاقه بازار در برآورد قیمت دخیل هستند.

خلاصه

صنعت رمزارز باید به اندازه اعضای پیشرفته جامعه به نیازها و خواسته های کاربران مبتدی و تماشاگران توجه کند. ایجاد تفاوت معنی دار مستلزم راه حل های ساده و آسان برای دسترسی همگان به محصولات و خدمات است.

آنچه Coin98 ساخته و خواهد ساخت این است که می تواند تغییر دهنده بازی برای صنعت رمزارز و DeFi باشد. اتصال بیش از 20 بلاک چین و راه حل های مقیاس بندی کشف فرصت های مختلف را بسیار آسان تر می کند. علاوه بر این، نحوه تعویض ارزش کاربران در بلاک چین را ساده می کند.

برچسب ها: صنعت رمزارزها Coin98
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی