کد خبر: ۲۰۰۱۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

شایعه جدید اما خوشایند در مورد گوشی های آیفون13

شایعه جدید منتشر شده نشان می دهد که احتمالا عمر باتری آیفون 13 بیشتر باشد؛ در اینصورت باید منتظر گوشی بزرگتری باشیم.

به گزارش «نبض فناوری»، آیفون 13 در حال تکامل بیشتر است و تغییرات ظریفی به دستگاه فوق العاده افزوده می شود. به گفته ZDNet ، همه مدل های موجود در این مجموعه از باتری های بزرگتر بهره مند خواهند شد. انتظار می رود که آیفون 13 پرو مکس باتری 4352 میلی آمپر ساعتی (در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس 3687 میلی آمپر ساعت) داشته باشد و آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 استاندارد از باتری 2815 میلی آمپر ساعت به 3095 میلی آمپر ساعت برسند.باتری از 2227میلی آمپر در  iPhone 12 Mini به 2406میلی آمپر در مدل iPhone 13 افزایش می یابد.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پردازنده A15 از نظر مصرف انرژی 15 تا 20 درصد کارآمدتر خواهد بود؛ بنابراین می توانیم به دستاوردهای قابل توجهی در این مورد نگاه کنیم.

اگرچه این هیجان انگیزترین پیشرفتی نیست که اپل می تواند انجام دهد، اما عمر طولانی تر باتری در استفاده روزمره تفاوت واقعی ایجاد می کند. آیفون 12 مینی به دلیل عمر باتری خود مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. البته، این می تواند به این معنا باشد که گوشی های موجود در آیفون 13 کمی بزرگتر از همتایان آیفون 12 خود هستند.

اولین صفحه نمایش آیفون 120 هرتز، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسل و احتمالاً ناچ کوچکتر که صفحه نمایش کمتری را اشغال می کند از جمله سایر موارد پیشرفت ها در مورد این گوشی هستند. تشایعات اخیر می گویند سه شنبه 14 سپتامبر روز انتشار این گوشی است.

در اوایل سال شایعه ای مبنی بر پشتیبانی آیفون 13 آینده اپل از صفحه نمایش همیشه روشن (در کنار سایر فناوری های نمایشگر جدید) مطرح شد و اکنون گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، به این شایعه  قوت بیشتری داده است.

آیفون 13در میان زمزمه های فعلی باتری بزرگتر، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز، ناچ کوچکتر و افزایش عملکرد، نیز ممکن است مانند اپل واچ از یک صفحه نمایش LTPO (اکسید پلی کریستالی در دمای پایین) برخوردار شود.

ترکیب LTPO با فناوری نمایشگر OLED باعث می شود صفحه نمایش گوشی به طور مداوم روشن بماند اما با ظرفیت بسیار کمتری (برای نمایش زمان و نمادهای اطلاع رسانی) در نتیجه در مقایسه با استفاده منظم از صفحه نمایش، میزان مصرف باتری به میزان قابل توجهی کمتر می شود.

برچسب ها: آیفون آیفون13 اپل
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی