کد خبر: ۲۰۰۱۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۰

سامسونگ احتمالا برای پیش خرید گلکسی زد فولد ۳ قلم S Pen و شارژر هدیه می‌دهد

پیش از برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ، یکی از منابع آگاه اعلام کرده این کمپانی ظاهرا قصد دارد به مشتریانی که گلکسی زد فولد ۳ را پیش خرید می‌کنند، پک محصولی با نام Note Pack هدیه دهد که شامل قاب محافظ به همراه قلم S Pen و شارژر ۲۵ واتی می‌شود و ارزش آن حدود ۸۹ یورو برآورد شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، حساب کاربری با نام کاربری Snoopy این اطلاعات را در توییتر به همراه تصاویری از آن به اشتراک گذاشته است. پیشتر تصاویری از قاب محافظ گلکسی زد فولد ۳ به همراه قلم S Pen منتشر شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد.

سامسونگ احتمالا برای پیش خرید گلکسی زد فولد ۳ قلم S Pen و شارژر هدیه می‌دهد

اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا سامسونگ محصول جدیدش را با شارژر در جعبه به بازار عرضه می‌کند یا چنین تصمیمی ندارد. گفتنی است گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی تاشو سامسونگ است که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. این قلم هوشمند مجهز به نوک جمع شونده‌ای است تا روی نمایشگر علامتی نیندازد.

نمایشگر گلکسی فولد و گلکسی زد فولد ۲ بسیار شکننده بودند و اکنون انتظار می‌رود این مساله در نسل جدید حل شده باشد و گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگری به صورت قابل توجه قوی‌تر در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین به نظر می‌رسد گوشی تاشو جدید کره‌ای‌ها به مراتب طراحی ظریف‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی داشته باشد. طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فولد ۳ سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود و وزنی برابر با ۲۶۹ گرم خواهد داشت.

سامسونگ احتمالا برای پیش خرید گلکسی زد فولد ۳ قلم S Pen و شارژر هدیه می‌دهد

ظاهرا سامسونگ این گوشی هوشمند را به دو نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌کند. نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۴.۴:۹ و رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۰ پیکسل خواهد بود که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. یک حفره در مرکز بخش بالایی این نمایشگر دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

گلکسی زد فولد ۳ به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود. کاربران می‌توانند آن را با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته هیچ کدام از آن‌ها از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی