کد خبر: ۲۰۰۳۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

چگونه بدون تیک آبی پیام های واتساپ را بخوانیم

ترفندی در واتساپ وجود دارد که قبل از اینکه پیام تیک خوانده شده بخورد زمان بیشتری برای خواندن آن ها خواهید داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، برای اینکه زمان بیشتری برای خواندن پیام های واتساپ قبل از اینکه به عنوان خوانده شده علامت گذاری شوند، اختصاص دهید مراحل زیر را دنبال کنید:

همه ما می دانیم که آن دو تیک زیر پیام های واتساپ وقتی آبی می شود، که شما را تحت فشار پاسخ دادن قرار می دهد. در iOS  ویژگی وجود دارد که اگر می خواهید پیش نمایش اجمالی پیام واتساپ را قبل از علامت گذاری به عنوان خوانده شده دریافت کنید، می توانید تنظیمات اعلان خود را تغییر دهید تا مطمئن شوید پیش نمایش پیام در صفحه اصلی شما ظاهر می شود و تا زمانی که آن را به صورت دستی رد نکنید، در آنجا بماند.

برای راه اندازی این ویژگی مفید، مطمئن شوید که پیش نمایش پیام ها را در منوی تنظیمات واتساپ فعال کرده اید. با رفتن به تنظیمات، سپس اعلان ها و سپس تغییر Show Preview  به روشن، این مورد را بررسی کنید.

چگونه بدون تیک آبی پیام های واتساپ را بخوانیم

سپس ، به منوی تنظیمات آیفون خود بروید و Notifications را انتخاب کنید، سپس به پایین بروید تا واتساپ را پیدا کنید. در صفحه بعد، مطمئن شوید که اعلان های شما فعال هستند، سپس روی Banner Style ضربه بزنید و آن را به Persistent تغییر دهید.

چگونه بدون تیک آبی پیام های واتساپ را بخوانیم

این بدان معناست که پیش نمایش پیامهای دریافتی واتساپ در صفحه اصلی آیفون شما باقی می ماند تا زمانی که آنها را رد نکنید و شخصی که این پیام را ارسال کرده است تا زمانی که واقعاً وارد آن نشده اید، تیک های آبی دریافت نخواهد کرد.

برچسب ها: واتساپ آیفون
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زنبورک
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
خب که چی بشه؟ چرا همش بدنبال این هستید که بیراهه ها رو به مردم یاد بدید؟ چرا نباید طرف مقابل متوجه نشه که شما پیامش رو خوندید؟ این بی حرمتی نیست؟ بجای این حرف ها فرهنگ احترام متقابل رو به نسل جوان آموزش بدید، مثل خارجی ها.
14
8
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی