کد خبر: ۲۰۰۶۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

کاردانو از سقوط شدید قیمت با موفقیت گریخت

پلتفرم کاردانو با رمزارز بومی آدا، یکی از محبوب ترین پلتفرم های دنیای کریپتوکارنسی است. اخیرا کاردانو از سقوط شدید قیمت با موفقیت گریخت.

به گزارش «نبض فناوری»، دنیای ارزهای دیجیتال پر از شگفتی های خاص خودش است و هر روز شاهد وقایع عجیب و غریبی در این مارکت هستیم . یکی از اخبار خوب و جذاب امروز برای طرفدران رمزارز کاردانو، فرار به موقع آن از دست الگوی سر و شانه نزولی است. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر راجع به این ارز دیجیتال بدانیم.

کاردانو با نماد (Ada) رقیب اتریوم و ایاس محسوب می شود که در 2 اکتبر 2017 با قیمت هر واحد 0.02 دلار و در صرافی بیترکس آغاز به کار کرد. تقریبا یکسال بعد کاردانو با جهش 6000 درصدی به قیمت 1.22 دلار رسید و درست همین دیروز بود که با پشت سر گذاشتن یک الگوی نزولی، از ریزش شدیدی فرار کرد.

پیتر برنت، تحلیلگر افسانه ای گفته است که کاردانو پس از افزایش قیمت خود از عملی شدن یک روند نزولی شدید گریخته! برنت می گفت کاردانو به همان شیوه ای که لایت کوین در اواسط سال 2018 دچار کاهش شدید قیمت شد، دچار اصلاح قیمتی خواهد شد اما امروز این ارز دیجیتال برخلاف گفته های این تحلیلگر، با رشدی 19.3 درصدی شبانه روز فوق العاده ای را برای طرفدارانش رقم زد و هم اکنون در سطح قیمتی 1.75 دلار قرار دارد.

کاردانو از سقوط شدید قیمت با موفقیت گریخت

پس از این رشد قیمتی نیز پیتر برنت مجبور شد برای بار چندم طی توئیتی به پیش بینی اشتباهش اعتراف کند. آخرین پیش بینی اشتباه برنت به پنجشنبه سیاه سال 2020 برمی گردد.

کاردانو در آستانه راه اندازی قراردادهای هوشمند بر روی شبکه بلاکچینی خود است و بنظر این افزایش قیمت به خاطر این هاردفورک است. مدیرعامل IOHK اعلام کرد که تاریخ دقیق راه اندازی این هاردفورک اواسط آگست اعلام خواهد شد.

منبع/ تکراتو 

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی