کد خبر: ۲۰۰۷۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۷

شیائومی با ۳ تبلت فوق العاده وارد عرصه رقابت می‌شود

تبلت‌های جدید شیائومی دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، شارژر‌های فوق العاده و فناوری ۵G هستند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از فون آرنا، شیائومی به دنیای تبلت‌ها ورود کرده و پس از تسخیر صنعت موبایل (حداقل به صورت موقت)، باید متصور بود که این شرکت اهداف مشابه و بلندپروازانه‌ای برای این دسته از محصولات دارد.

قیمت و مشخصات Mi Pad ۵

در حالی که تبلت‌های Mi Pad ۵ و Mi Pad ۵ Pro از نظر سرعت، دو نسخه iPad Pro (۲۰۲۱) اپل را به چالش نمی‌کشند، اما مشخصات آن‌ها به اندازه کافی چشمگیر است که بتوانند با بهترین تبلت‌های سامسونگ رقابت کنند. نوع معمولی تبلت Mi Pad ۵ با قیمت باورنکردنی ۳۱۰ دلار (۱۹۹۹ یوان) در چین با پردازنده Snapdragon ۸۶۰ و همچنین باتری عظیم ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعت که قادر به شارژ کامل در ۹۱ دقیقه با سرعت ۳۳W است، به فروش می‌رسد.

این تبلت چهار بلندگوی Dolby Atmos و دوربین دوگانه ۱۳ + ۸ مگاپیکسل در پشت دارد و شاید مهمتر از همه، به یک صفحه نمایش خوب ۱۲۰Hz با رزولوشن ۲.۵K (۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) و اندازه ۱۱ اینچ مورب مجهز باشد. در حالی که قیمت فوق العاده بالا تنها برای چین و نسخه ذخیره سازی پایه ۱۲۸ گیگابایتی است، شیائومی به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد که در ازای پرداخت ۳۰۰ یوان اضافی (حدود ۴۵ دلار) این مقدار را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

مشخصات، قیمت و ویژگی‌های تبلت Mi Pad ۵ Pro (۵G) شیائومی

بر خلاف تبلت Mi Pad ۵، که نمی‌تواند بیشتر از ۶ گیگابایت RAM باشد، Mi Pad ۵ Pro با حداکثر ۸ گیگابایت رم و در نسخه ۵G با قیمت ۳۴۹۹ یوان (۵۴۰ دلار) عرضه می‌شود.

شیائومی با ۳ تبلت فوق العاده وارد صحنه رقابت می‌شود

البته جالب است بدانید Mi Pad ۵ Pro باتری کوچکتری (۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت) نسبت به مدل قبلی دارد، ولی در مقابل شارژ فوق العاده آن ۶۷ وات است. ویژگی‌های مخصوص مدل پرو شامل تراشه Snapdragon ۸۷۰ است و هشت بلندگو با فناوری صوتی Dolby Atmos و ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی همراه با یک لنز ثانویه ۵ مگاپیکسلی در پشت دارد.

البته مشخصات فوق برای مدل ۵G این تبلت بود. مدل پرو معمولی یک دوربین دوگانه ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی دارد. هر دو نسخه ۵G و غیر ۵G با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی همراه هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: تبلت شیائومی
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی