کد خبر: ۲۰۱۰۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

اپل استراتژی مقابله با کودک آزاری را شفاف‌سازی می کند

اپل اعلام کرده در خصوص اسکن تصاویر آی کلود کاربران برای مقابله با کودک آزاری، از چند مخزن اطلاعاتی مربوط به کشورهای مختلف استفاده می کند تا نگرانی درباره نقض حریم خصوصی را کاهش دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، اپل جزئیات بیشتری درباره برنامه اسکن تصاویر آی کلود کاربران جهت ردیابی محتوای کودک آزاری فاش کرده است. این شرکت تحقیقی جدید درباره اقدامات ایمنی منتشر کرده که به افزایش اعتماد کاربران به این برنامه منجر می‌شود.

اقدامات مذکور شامل قانونی است که فقط تصاویری در آی کلود کاربر نشان گذاری می‌شوند که در چند مخزن داده امنیت کودکان (وابسته به دولت‌های مختلف) وجود داشته باشند. به این ترتیب چنین اقدامی اجازه نمی‌دهد فقط یک کشور به محتوای کودک آزاری در سیستم بیفزاید.

به طور دقیق‌تر اپل فقط به داده‌های یک مخزن اطلاعاتی از یک کشور اکتفا نمی‌کند و تصاویر آی کلود کاربران را حداقل با دو مخزن داده مربوط به سازمان‌های ملی مختلف مقایسه می‌کند.

نسخه‌های آینده iOS و iPadOS به طور خودکار تصاویر حساب‌های کاربری آی کلود را با مخزن‌های شناخته شده محتوای کودک آزاری مقایسه می‌کند. هرچند بسیاری از شرکت‌ها سرویس‌های ذخیره رایانش ابری را از راه دور کنترل می‌کنند، استراتژی اپل با انتقادات زیادی روبرو شده است.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی