کد خبر: ۲۰۱۷۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

فهرست مشخصات کلیدی اسمارت‌فون شیائومی Mi 11T منتشر شد

در اکتبر سال گذشته کمپانی شیائومی از گوشی‌های پرچم‌دار Mi 10T و Mi 10T پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 رونمایی کرد. گزارشات اخیر نشان می‌دهند که کمپانی چینی احتمالا روی مدل‌های جانشین این هندست‌ها با اسامی شیائومی Mi 11T و Mi 11T پرو کار می‌کند. اطلاعات جدیدا لو رفته توسط یک اکانت توئیتری با شناسه Xiaomiui دربردارنده مشخصات کلیدی اسمارت‌فون Mi 11T هستند.

به گزارش «نبض فناوری»، اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که شیائومی Mi 11T با اسم رمز Amber در بازارهای جهانی از جمله هندوستان عرضه خواهد شد. این هندست مجهز به یک نمایشگر 20:9 با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی دستگاه توسط تراشه ساخت شرکت مدیاتک تامین خواهد شد. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز شیائومی Mi 11T از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، لنز عریض IMX355 ساخت سونی و یک دوربین تله‌ماکرو با قابلیت زوم 3 برابری میزبانی خواهد کرد.

ورژنی از همین دستگاه تحت‌عنوان ردمی K40 اولترا در بازار چین عرضه خواهد شد. این هندست از اسم رمز Agate استفاده کرده و مجهز به نمایشگری با نسبت ابعاد 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه مدیاتک تامین شده و کمپانی چینی آن‌را به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز خواهد کرد. این ماژول از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی Samsung HM2، لنز عریض IMX355 سونی و یک لنز تله‌ماکرو با بزرگنمایی 3 برابری تشکیل خواهد شد.

ورژن جهانی شیائومی Mi 11T با شماره مدل 21081111RG اخیرا در وبسایت اندونزیایی صدور گواهینامه رویت شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست با وان‌پلاس نورد 2 رقابت خواهد کرد؛ لذا کمپانی احتمالا برای ساخت آن از تراشه Dimensity 1200 استفاده می‌کند.

فهرست مشخصات کلیدی اسمارت‌فون شیائومی Mi 11T منتشر شد

اسمارت‌فون‌های سری Mi 10T مجهز به نمایشگرهای LCD با نرخ نوسازی 144 هرتزی بودند. اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که مدل‌های آینده سری Mi 11T مجهز به پنل‌های اولد 120 هرتزی خواهند بود. در خصوص زمان عرضه این هندست هیچ توضیحی ارائه نشده است. هندست مدل ردمی احتمالا ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که گوشی‌های سری Mi 11T احتمالا تا ماه اکتبر در هند و بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی