کد خبر: ۲۰۱۷۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

قیمت اتریم صعودی است

اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ، به‌دلیل جداکردن راه خود از بیت‌کوین، عملا مسیر جدیدی را دنبال می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، امب کریپتو اعلام کرد، این جدایی باعث شده‌ است که ارزش اتر، تعداد دامپ‌ها (هرگونه پایین آمدن غیرعادی قیمت) را که در بازار بیت‌کوین مشاهده می‌شود، محدود کرده و سریع‌تر بازیابی شود. با شروع این رقابت در سه ماهه سوم، تحلیلگران معتقد بودند که اتریوم در بین پنج گزینه برتر معامله‌گران آلت و هودل قرار گیرد.

بر اساس تحلیل بازار از سوی سایت کوین بیوریو (Coin Bureau) اتریوم در ماه‌های آینده شانس بسیار بالاتری برای دستیابی به پتانسیل صعودی خواهد داشت. گروه اتریوم بی‌وقفه در حال تبدیل سیستم اثبات کار (PoW) موجود خود به اثبات سهام (PoS) بوده‌ است. بنابراین، تغییراتی که در اکوسیستم اتریوم اتفاق می‌افتد، پتانسیل آن را به‌عنوان یک رمزارز در آینده بالاتر می‌برد.

موسس این سایت، همان‌طور که صنعت رمزنگاری نیز به آن اشاره می‌کند، استقرار پروتکل بهبود اتریوم EIP ۱۵۵۹ را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد. این امر می‌تواند اتر را به دارایی ضد تورمی با فعالیت کافی تبدیل کند زیرا بخشی از کارمزد معاملات از بین رفته‌ است. منطق ارتباط بین عرضه و تقاضا می‌تواند منجر به افزایش ارزش اتریوم شود.

وی ابراز کرد: اتریوم به معنای واقعی کلمه در تب‌وتاب است و انتقال به اثبات سهام آن را بسیار چشمگیرتر می‌کند و مهم است بدانید که پروتکل بهبود اتریوم حتی هنوز توسط کیف پول متامسک (MetaMask) به‌ویژه دی آپ‌ها یا همان اپلیکیشن‌های غیر متمرکز پشتیبانی نمی‌شود. هر چندکه صحبت‌ها در پیشرفت اتر زیاد است اما هنوز چیزی ندیده‌ایم.

به‌طور مشابه، سرمایه‌گذاری موسسات در اتریوم همراه با سهم بازار برای دارایی این گروه از سرمایه‌گذاران رو به افزایش بود. این دارایی دیجیتال برای راه‌انداختن رقابت بین موسسات در سال ۲۰۲۰ آماده شده‌ است و می‌تواند به زودی ارزش واقعی بیت‌کوین را به چالش بکشد.

درهمین‌حال، تقاضا برای صندوق قابل معامله اتریوم (ETF) باقی مانده‌ است اما جالب‌توجه این است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) هنوز آن را رد نکرده اما آن را در حال تعلیق نگه داشته‌است. در حالی که SEC چندین پیشنهاد برای صندوق قابل معامله بیت‌کوین را رد کرده‌است، بررسی این صندوق برای اتریوم یک تغییر مثبت به نظر می‌رسد.

بر اساس توسعه شبکه فعلی و فعالیت‌های اساسی، اتریوم می‌تواند صعودی باقی بماند.

منبع/ ایسنا 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی