کد خبر: ۲۰۲۵۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

گوشی هوشمند A۰۳s، جدیدترین محصول سامسونگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ از جدیدترین محصول خود به نام Galaxy A۰۳s در کشور هندوستان رونمایی کرد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از gsmarena، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، یک گوشی جدید در سری Galaxy A سامسونگ با نام Galaxy A۰۳s در هند ارائه شده است. شرکت سامسونگ بعد از همه گیری کرونا و در رقابتی که با سایر غول های فناوری داشته است، توانسته محصولات هوشمند خود را با امکانات فوق العاده تولید کند و در اختیار کاربران قرار دهد، گفتنی است سود بسیار خوبی نیز از فروش این تلفن‌های هوشمند نصیب سامسونگ می‌شود.

Galaxy A۰۳s

قابلیت های گوشی Galaxy A۰۳s

دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+، تراشه هوشمند Helio P۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی است، دوربین پشتی و اصلی این تلفن همراه ۱۳ مگاپیکسلی، دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای داده‌های ماکرو و عمق و همچنین یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ارائه می‌دهد.

هسته One UI ۳.۱ Core با اندروید ۱۱ قسمت نرم افزاری محصول جدید شرکت سامسونگ را پوشش داده و این محصول در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در اختیار کاربران قرار گرفته است، RAM این موبایل بین ۳ تا ۴ گیگابایت متغیر بوده و گزینه‌های ذخیره سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نیز در آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند A۰۳s

قیمت تریم ۳/۳۲ گیگابایت، ۱۱، ۴۹۹ روپیه (۱۵۵ دلار) و مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن ۱۲، ۴۹۹ روپیه (۱۶۸ دلار) است. مسئولان سامسونگ در ابتکاری جالب یک بازه زمانی محدود را به مشتریان پیشنهاد داده اند که برای سفارش نسخه‌های اولیه ۲۰۰۰ روپیه تخفیف در نظر گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی