کد خبر: ۲۰۳۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

اولین فایل ISO رسمی ویندوز ۱۱ بتا از سوی مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت سرانجام اولین فایل ISO رسمی ویندوز ۱۱ بتا را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد سیستم عامل جدید ردموندی‌ها را به صورت Clean Install روی سیستم خود نصب کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، اولین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ (بیلد ۲۲۰۰۰.۵۱) اوایل ماه گذشته منتشر شده بود و از آن زمان، کاربران منتظر انتشار اولین نسخه ISO سیستم عامل جدید ردموندی‌ها بودند. اکنون مایکروسافت در صفحه دانلود ویندوز پیش‌نمایش اینسایدر فایل ISO بیلد ۲۲۰۰۰.۱۳۲ سیستم عامل خود را منتشر کرده که می‌توانید از آن‌ها برای نصب سریع این سیستم عامل یا ارتقای نسخه فعلی خود استفاده کنید.

همچنین با استفاده از این فایل‌های ISO کاربران می‌توانند تجربه نصب جدید ویندوز ۱۱ را نیز مشاهده کنند. مایکروسافت در بیانیه خود اعلام می‌کند:

«همانطور که از این ISOها برای نصب ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنید، نصب جدید این سیستم عامل را تجربه خواهید کرد (که اغلب به عنوان «تجربه خارج از چارچوب» یا به طور خلاصه OOBE نامیده می‌شود). نصب جدید با این هدف طراحی شده که درست از همان ابتدای کار حس هیجان را به کاربران منتقل کند.»

اولین فایل ISO رسمی ویندوز ۱۱ بتا از سوی مایکروسافت منتشر شد

همچنین مایکروسافت اعلام کرده که طبق بازخوردهای کاربران، اکنون قابلیت نامگذاری سیستم در زمان نصب سیستم عامل را نیز در اختیار آن‌ها قرار داده است. علاوه بر این اکنون پس از اجرای فرآیند نصب ویندوز ۱۱، اپلیکیشن Get Started نیز اجرا خواهد شد که به کاربران کمک می‌کند تا فرآیند نصب سریع‌تر انجام شود.

کاربرانی که علاقمند به دریافت فایل‌های ISO این سیستم عامل هستند، باید در برنامه ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده و سپس به صفحه «دانلود‌های پیش‌نمایش ویندوز اینسایدر» بروند و نسخه سیستم عامل موردنظرشان برای دانلود را انتخاب کنند. در حال حاضر ISO‌های ویندوز ۱۱ با یک بیلد برای کانال Dev و Beta ارائه شده است.

پس از دریافت فایل ISO می‌توانید آن را روی یک USB قابل بوت قرار داده و اقدام به نصب سیستم عامل جدید مایکروسافت در دستگاه دیگری کنید. انتظار می‌رود نسخه پایدار ویندوز ۱۱ اکتبر یا نوامبر (پاییز) امسال منتشر شود.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی