کد خبر: ۲۰۳۷۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰

مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند شیائومی Mi 11T و Mi 11T Pro فاش شد

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی شیائومی در تاریخ 23 سپتامبر سال جاری (۱ مهر)، رویداد جهانی رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Mi 11T را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت چینی تلفن‌های هوشمند Mi 10T و Mi 10T Pro، که سال گذشته روانه بازار شدند را به ترتیب با اسمارت‌فون‌های Mi 11T و Mi 11T Proجایگزین نماید.

به گزارش «نبض فناوری»، در گزارشی منتشر شده از یک منبع چینی، مشخصات کلیدی گوشی هوشمند شیائومی Mi 11T به اشتراک گذاشته است تا مشخص شود که از این اسمارت‌فون چینی چه انتظاراتی می‌توان داشت. اطلاعات جدید منتشر شده از سوی این منبع، تنها خصوصیاتی از این گوشی هوشمند را که در شایعات اخیر ذکر شده بود، مجددا ذکر می‌کند.

بر اساس اظهارات این منبع چینی، شیائومی Mi 11T دارای یک صفحه‌نمایش 120 هرتزی بوده و به چیپست دایمنسیتی 1200 مجهز خواهد بود. گفتنی است که دوربین اصلی این اسمارت‌فون نیز یک دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد بود. اسمارت‌فون شیائومی Mi 11T Pro پرو نیز از یک نمایشگر 120 هرتزی از نوع OLED برخوردار بوده و از تراشه‌ی اسنپدراگون 888 بهره می‌برد.

بر اساس ادعای این منبع خبری، یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند، وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند Mi 11T Pro را بر عهده خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که این احتمال نیز مطرح شده است که ممکن است اسمارت‌فون Mi 11T نیز از یک پنل OLED بهره بجوید. در سال گذشته، گوشی‌های هوشمند شیائومی Mi 10T و Mi 10T pro پرو از نمایشگر 144 هرتزی از نوع LCD بهره می‌بردند.

گفتنی است که در سال گذشته کمپانی شیائومی، تلفن‌ هوشمند Mi 10 T را به نام ردمی K30S در بازار چین عرضه نمود. بر اساس همین قاعده، انتظار می‌رود که اسمارت‌فون Mi 11T نیز با نام ردمی K40S یا نام مشابه دیگری روانه بازار چین شود. شایان ذکر است که تا‌کنون هنوز مشخص نشده است که آیا نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته Mi 11T Pro در چین عرضه خواهد شد و یا خیر.

به مرور زمان سایر اخبار و جزئیات در مورد دو گوشی هوشمند شیائومی سری Mi 10T نیز منتشر خواهد شد. گمان می‌رود کمپانی شیائومی، این دو گوشی هوشمند را در ماه سپتامبر سال جاری روانه بازار نماید. بنابراین باید منتظر افشا شدن اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های هوشمند شیائومی Mi 11T و Mi 11T Pro در هفته‌های آینده باشیم.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی