کد خبر: ۲۰۴۷۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۲

نشت برچسب های بسته بندی آیفون 13/ آیا نام این گوشی تغییر می کند؟

بسته بندی "آیفون 13" در یک عکس نشت کرد و نام آن را به همین عنوان تأیید کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،اخیراً عکسی در رسانه ها منتشر شده است که نشان می دهد برچسب های بسته بندی که اپل برای مهر و موم کردن محصولات خود استفاده می کند، با علامت iPhone 13 مشخص شده است. این کشف توسط یک افشاگر معروف، DuanRui انجام شده که عکس را پس از مشاهده در سایت اجتماعی چینی Weibo در توییتر منتشر کرد.

اگرچه DuanRui تأکید می کند که او اطلاعات دست اول ندارد، اما به نظر می رسد که این عکس شایعات رایج را ثابت می کند که جدیدترین پرچمدار اپل در واقع یک سری iPhone 13 خواهد بود و نام دیگری بر آن نخواهد گذاشت.

تعداد قابل توجهی از کاربران و مقالات گمراه کننده شایعاتی را مبنی بر نامگذاری سری آیفون های آینده به نام iPhone 12S منتشر کرده اند. در حالی که هیچ مدرک قابل توجهی برای اثبات نظریه خود نداشتند.

نشت برچسب های بسته بندی آیفون 13

ایده پشت نظریه iPhone 12S این بود که ممکن است اپل بخواهد از شهرت منفی که شماره 13 در سراسر جهان دارد اجتناب کند، زیرا به طور گسترده به عنوان پیشگام بدشانسی شناخته می شود. به همین دلیل است که مردم تصور می کنند ممکن است اپل در این مسیر پیش برود و از نامیدن جدیدترین مجموعه خود به عنوانiPhone 13  اجتناب کند، اما به نظر می رسد اینطور نیست.

جالب است بدانید ، نظرسنجی که چند ماه پیش توسط SellCell انجام شد نشان داد که اکثر مصرف کنندگان از داشتن یک تلفن هوشمند به نام iPhone 13 نا امید شده اند.

به نظر می رسید که 74 درصد از کاربران آیفون نام دیگری را جز iPhone 13  ترجیح می دهند. از بین انواع جایگزین هایی که نظرسنجی ارائه داد، iPhone 2021  محبوب ترین بود و تنها 13٪ از طرفداران اپل به نام iPhone 12S رای دادند.

تصور می شود تاریخ رویداد رسمی اعلام سری بعدی آیفون 14 سپتامبر است و مدل ها در 24 سپتامبر در انتظار عرضه جهانی هستند.

 

برچسب ها: آیفون13 اپل
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی