کد خبر: ۲۰۶۰۹
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

لو رفتن طرح گوشی میان رده Samsung Galaxy S21 FE

طرح شایعه ای که در مورد گوشی میان رده Samsung Galaxy S21 FE مطرح شده بود لو رفت.

به گزارش« نبض فناوری»، یک دفترچه راهنمای کاربر برای گلکسی S21 FE سامسونگ (معروف به Fan Edition  ) توسط SamMobile به صورت آنلاین منتشر شده است و دید دیگر به نمونه میان رده ناگهانی گلکسی S21 این شرکت در اختیار ما قرار می دهد.

برای شروع به نظر می رسد تصاویر موجود در دفترچه راهنما دقیق بودن رندرهای لو رفته قبلی را تأیید می کند. این بدان معناست که ما در حال طراحی مشابه Galaxy S21 هستیم هرچند ظاهراً از سطح کمی برتر برخوردار هستیم. سه دوربین در پشت S21 FE نشان داده شده است و در جلو یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش و یک ناچ برای دوربین سلفی وجود دارد.

سایر جزئیات ذکر شده در دفترچه راهنما شامل درجه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، دوربین فوق عریض و پشتیبانی از نرم افزار Wireless DeX سامسونگ است که به تلفن اجازه می دهد صفحه نمایش خود را در تلویزیون های پشتیبانی شده میرر کرده و از صفحه نمایش آن به عنوان صفحه لمسی استفاده کند. هیچ نشانه ای از جک هدفون، شکاف کارت microSD که در S20 FE سال گذشته ظاهر شد در جعبه وجود ندارد.

لو رفتن طرح  گوشی میان رده Samsung Galaxy S21 FE

SamMobile خاطرنشان می کند که شایعات قبلی ادعا می کنند که این گوشی بسته به بازار از پردازنده Snapdragon 888 یا Exynos 2100 پشتیبانی می کند؛ که تقریباً با پرچمدار Galaxy S21 از اوایل سال جاری مطابقت دارد. ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 25 واتی و شارژ بیسیم معکوس نیز پشتیبانی می کند.

حال این سوال مطرح می شود که چه زمانی ممکن است شاهد معرفی رسمی این گوشی باشیم. سامسونگ در اوایل سال جاری، مجبور شد گزارش هایی مبنی بر لغو تولید تلفن اعلام نشده به دلیل مشکلات تولید ناشی از کمبود تراشه جهانی را تکذیب کند. ظهور یک دفترچه راهنمای کاربر نشان می دهد که تلفن با نسخه رسمی روبرو می شود، اگرچه آن را کاملاً تأیید نکرده است.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی