کد خبر: ۲۰۶۴۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

عرضه خودروی ون هیبریدی Corolla Commercial در تابستان ۲۰۲۲

خودروی تویوتا کرولا تجاری جدید یک ون هیبریدی ساخت انگلستان است و قیمتی در حدود ۲۲ هزار پوند دارد.

به گزارش« نبض فناوری»  به نقل از اتوکار، شرکت تویوتا نسخه ون جدیدی از Corolla Touring Sports را معرفی کرد که ادعا می‌شود اولین ون هیبریدی در بخش خود است. این مدل، مجهز به پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبریدی است و از فناوری الکتریکی و شارژ خودکار، مشابه کرولا استاندارد استفاده می‌کند.

مارک رودن مدیر عملیات تویوتا می‌گوید:" با پیشرانه کامل هیبریدی Corolla Commercial، تویوتا یک وسیله نقلیه فوق العاده همه کاره به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانند بدون آلایندگی و مصرف سوخت در مسافت‌های کوتاه شهری رانندگی کنند و در عین حال آزادی سفر‌های طولانی‌تر بدون نیاز به شارژ مجدد باتری را نیز می‌دهد."

فناوری ترکیبی تویوتا از قابلیت اطمینان خوبی برخوردار است و با صرفه جویی در مصرف سوخت، صرفه جویی روزانه در هزینه‌های جاری را به همراه دارد. رودن گفت: این یک خودروی منحصر به فرد در مجموعه تویوتا است و ما اطمینان داریم که توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

عرضه خودروی ون هیبریدی Corolla Commercial در تابستان ۲۰۲۲

قیمت خودروی کرولا ون هیبریدی

عملکرد، جزئیات مشخصات و ظرفیت حمل بار هنگام سفارش گیری در اواخر امسال اعلام می‌شود، اما تویوتا می‌گوید این مدل حدود ۲۲۱۳۴ پوند قیمت دارد و ظرفیت بکسل آن ۷۵۰ کیلوگرم است. عرضه خودروی Corolla Commercial در تابستان ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و این محصول در کارخانه شرکت Barnaston در داربی‌شایر ساخته می‌شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی