کد خبر: ۲۰۶۷۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

آمازون محتوای غیرقانونی و مروج خشونت را پاک می کند

شرکت آمازون می گوید محتوای غیرقانونی مانند محتوای مروج خشونت را از خدمات کلود خود پاک می کند و اجازه نمی دهد از امکانات آن سوء استفاده شود.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، آمازون می گوید طی ماه های آینده گروه کوچکی از افراد را در سرویس تحت وب خود موسوم به AWS به کار می گیرد تا آنان با همکاری محققانی از موسسات دیگر بر روی تهدیدهای آتی برای سرویس مذکور کار کنند.

بر اساس بررسی های گارتنر، خدمات کلود آمازون ۴۰ درصد از سهم بازار کلود را در اختیار دارد و آمازون قصد دارد با پاکسازی آن از محتوای غیرقانونی بر اعتبار این سرویس بیفزاید.

آمازون هفته گذشته وب سایتی را که از طریق خدمات کلود آن میزبانی می شد و تبلیغات داعش را منتشر می کرد، تعطیل کرد. البته آمازون بعد از تماس یک سازمان خبری و اطلاع از این موضوع سایت یادشده را حذف کرد. این شرکت قبل از آن هم اپلیکیشن پارلر را که یک شبکه اجتماعی حامی ترامپ است از سرویس کلود خود حذف کرد که علت این مساله ترویج خشونت بود.

این شرکت هدف از اعمال این سیاست تازه را حفاظت از مشتریان، شرکا و کاربران اینترنت در برابر فعالیت بازیگران بدی اعلام کرده که تلاش می کنند از خدمات آمازون برای انجام فعالیت های غیرقانونی استفاده کنند.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی