کد خبر: ۲۰۸۲۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا / رکوردشکنی تا کجا ادامه دارد؟

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا فعالان کریپتو را به وجد آورده است. سولانا طی یک روز اخیر بیش از بیست و هفت درصد داشته است. با ما باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، شاید باورتان نشود اما سولانا در حین نگارش این خبر نیز در حال عبور از اوج قیمت های قبلی خود و ثبت اوج قیمت های جدید می‌باشد. سولانا حتی از XRP که از ده ارز برتر است نیز بیشتر پیشرفت کرده است و افزایش قیمت بسیار خوبی داشته و توانسته مرکز توجهات گردد و حتی از ریپل نیز جلو بیفتد.

در این ایام به جز سه آلت کوین بقیه وضعیت خوبی نداشته و روزهای قرمزی را پشت سر می‌گذارند. این سه آلت کوین به ترتیب سولانا، ریپل و پولکادات هستند که افزایش قیمت داشته‌اند. البته پولکادات فقط با سه درصد افزایش قیمت روبرو شده است.

سولانا بعد از پرش به 10 ارز برتر بازار و ورود به باشگاه ده تای برتر، حتی از دوج کوین نیز جلو افتاد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفته است. اکنون ارزش کل بازار این ارز دیجیتال حدوداً 46 میلیارد دلار می‌باشد.

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا / رکوردشکنی تا کجا ادامه دارد؟

از طرفی تیم توسعه دهنده سولانا نیز ادعا کرده‌اند که یکی از سریعترین بلاکچین های جهان را ساخته‌اند و از علاقه روزافزون به توکن های NFT نفع برده‌اند و تکنولوژی قرارداد های هوشمند نیز برای آن‌ها بسیار سودمند بوده و آن‌ها را شخصیت اصلی فضای دیفای نموده است.

جااب است بدانید که کاردانو، پولکادات و سولانا خود از رقبای اتریوم هستند و لقبشان “قاتل اتریوم” می‌باشد حال باید منتظر ماند و دید آیا اتحاد قاتلین اتریوم نتیجه می‌دهد و می‌تواند این رمز ارز محبوب را به قتل برسانند و از دور رقابت خارج کنند و یا خود به قتل خواهند رسید.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی