کد خبر: ۲۰۸۵۸
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

گوشی ارزان قیمت تی سی ال در راه بازار

شرکت چینی TCL از گوشی همراه جدید و ارزان قیمت خودش که به فناوری 5G هم مجهز است، رونمایی کرد.

به گزارش« نبض فناوری» ،به نقل از فون آرنا؛ شرکت چینی TCL چند ماه پیش مجموعه جدیدی از تلفن‌های هوشمند خود را در آمریکا راه اندازی کرد. براساس گزارش‌ها اخیرا این شرکت سری 20 گوشی‌های هوشمندش را نیز در بازارهای کشورهای اروپایی عرضه کرده است. گفته شده، تلفن جدید این شرکت  TCL 20 R 5G نام دارد. شرکت تی سی ال در توئیتی اعلام کرد گوشی جدیدش باتوجه به داشتن فناوری 5G بسیار ارزان قیمت بوده و فقط 250 یورو است.

خصوصیات جدید گوشی تی سی ال چیست؟

براساس گزارش‌ها، گوشی جدید تی سی ال، یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های هوشمند 5G است که امسال عرضه شد. در ادامه این مطلب با برخی از خصوصیات گوشی جدید، TCL 20 R 5G آشنا می‌شوید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بزرگ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز (وضوح تصویر ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل) و باتری پر قدرت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.همچنین این گوشی جدید از اسمارت از تراشه MediaTek 700 بوده استفاده می‌کند. افزون بر این گوشی جدید تی سی ال دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه  است. گفته شده در پشت این گوشی، دوربین سه گانه (۱۳ مگاپیکسل+۲ مگاپیکسل+۲ مگاپیکسل) و حسگر اثر انگشت وجود دارد. سیستم عامل اندروید 11 بر روی تی سی ال R20 اجرا می‌شود. این شرکت اعلام کرد گوشی جدید خود را در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌کند.  TCL قول داد که حداقل یک به روز رسانی اصلی اندروید را برای این نسخه منتشر کند.

گوشی تی سی ال

پیش از این شرکت چینی تی سی ال گوشی هوشمند گوشی‌های 4 G LTE مدل TCL 20 L و +20 L را به بازار عرضه کرد. گفته شده، این دو گوشی TCL دارای یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و یک صفحه نمایش با وضوح بالا ۲۴۰۰*۱۰۸۰ هستند. همچنین گوشی TCL 20 E از یک صفحه نمایش متوسط ۱۶۰۰*۷۲۰ و همان پردازنده Helio P 22 برخوردار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عماد
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
250 یورو قیمت بسیار بالایی برای این گوشی و قابلیتهایش است.
خودتان یکبار حساب و کتاب کنید بببینید چند در میاد!
یه چیزی حدود 7 میلیون تومان! برای 64 گیگ حافظه و رم 4 و دوربین 13 مگاپیکسل!!!!
مدیر پایگاه بله به پول ما متاسفانه...
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی