کد خبر: ۲۰۹۲۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام اپلیکیشن‌‌ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال مناسب هستند؟!

ارزهای دیجیتال نیز یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها و فاکتورهایی است برای کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری بر روی دارایی‌های دیجیتال را دارند، از این ‌رو بایستی اپلیکیشنی را انتخاب کنید که از سطح ایمنی بالایی برخوردار باشد تا دارایی‌های خود را در فضایی ایمن مبادله‌کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه اپلیکیشن‌ها به دلیل سهولت دسترسی توانسته‌اند افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. ارز‌های دیجیتال نیز یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها و فاکتور‌هایی است برای کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری بر روی دارایی‌های دیجیتال را دارند، اهمیت بسیاری به آن می‌دهند این است که بدون آنکه نیاز باشد تا به طور مداوم نوسانات قیمتی بازار را بررسی کنند، به راحتی و توسط این اپلیکیشن‌های ترید، از قیمت‌ها مطلع گردند.

نکته حائز اهمیت در انتخاب اپلیکیشن‌های خرید و فروش رمز ارز‌ها بایستی آن را مد نظر قرارداد این است که، بایستی نظر دیگر کاربران و سابقه آن اپلیکیشن را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد؛ چراکه همان گونه که بازار ارز‌های دیجیتال رو به گسترش است، کلاه‌برداران نیز به دنبال راه‌های جدیدتری هستند تا از افراد کلاه‌برداری کنند. از این رو بایستی اپلیکیشنی را انتخاب کنید که از سطح ایمنی بالایی برخوردار باشد تا دارایی‌های خود را در فضایی ایمن مبادله‌کنید. در این گزارش سعی می‌شود که بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا شوید.

Binance

بایننس یکی از مشهورترین صرافی‌های تبادل ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. از آن زمان تا به حال، این پلتفرم به یکی از بزرگ‌ترین منابع برای معامله‌کنندگان رمز ارز تبدیل شد. تخفیف‌ها و پیشنهاد‌های وسوسه کننده و حداقل هزینه دریافتی توسط این پلتفرم، بایننس را به چنین جایگاهی رسانده است. اما نکته بسیار مهم در خصوص بایننس، حجم معاملات بسیار بالای آن است. برای مثال طبق آمار CoinMarketCap، این پلتفرم حجم معاملات نه میلیارد دلاری را تنها در بیست و چهار ساعت تجربه کرده است. این صرافی یک اپلیکیشن برای اندروید و iOS دارد. همچنین نسخه ویندوزی و مک هم توسعه‌یافته تا این اپلیکیشن تا حد ممکن در دسترس کاربران باشد. این اپلیکیشن به دلیل رابط کاربری خوب خود، کارکرد آسان و ساده‌ای دارد. می‌توانید بخرید، بفروشید، تاریخچه تبادلات را مشاهده کنید، سفارش‌ها را ببینید و چندین کار دیگر.

Coinbase

اگر یک تازه‌کار و تازه وارد هستید و هیچ تجربه‌ای در زمینه ترید ارز‌های دیجیتال ندارید، اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال کوین بیس مناسب شما خواهد بود. اپلیکیشن کوین بیس را می‌توان جزء ساده‌ترین پلتفرم‌ها جهت استفاده در زمینه خرید و فروش رمز ارز‌ها دانست؛ به حدی که شاید افراد حرفه‌ای استفاده از آن را دوست نداشته باشند. البته دلیل دیگری هم که تریدر‌های حرفه‌ای کمتر به سراغ کوین به یس می‌روند، پشتیبانی نسبتاً کم این اپلیکیشن از ارز‌های دیجیتال است. در حال حاضر، کوین بیس از بیست و دو رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. هرچند که در این فهرست شاهد مهم‌ترین رمز ارز‌ها هستیم و تعداد بزرگی از کاربران با مشکل روبه‌رو نخواهند شد. این ارز‌ها عبارت‌اند از بیت کوین، بیت کوین کش، کاردانو، دش، ایاس، اتریوم، چین لینک، ریپل و … در حقیقت با خرید هر یک از این رمز ارزها، مالکیت کامل آن‌ها را به‌دست خواهید داشت. از طرفی نکته مثبت دیگر اپلیکیشن کوین بیس این است که برخلاف‌ای تورو به‌راحتی می‌توانید دارایی خود را از اپلیکیشن به کیف پول شخصی خود منتقل کنید.

Robinhood

رابین هود جزء برترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال است. این اپلیکیشن که یک پلتفرم برنامه معاملات ارز‌های دیجیتال است، مبتنی بر سیستم عامل گوشی‌های موبایل بوده و برای هر ۲ سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز در دسترس کاربران قرار دارد. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۸ با ادعای کاهش هزینه‌های معاملاتی عرضه شد و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ارز‌های دیجیتال بسیاری مثل بیت کوین و اتریوم را مبادله کنند.

eToro‌

ای تورو را می‌توان یک اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال همه فن حریف برای صاحبان رمز ارز‌ها دانست. این پلتفرم در سال ۲۰۰۷ شروع به‌کار کرد و از آن زمان تاکنون بیش از دوازده میلیون تریدر از سرتاسر جهان از خدمات آن استفاده می‌کنند. در‌ای تورو شما این قابلیت را خواهید داشت که چه از طریق نسخه تحت وب و نسخه دسکتاپی و چه از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص موبایل آن، اقدام به خرید و فروش رمز ارز‌های مختلف کنید. از طرفی این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس کاربران قرارگرفته است.

Gemini

جمینی به دلیل امنیت بسیار بالایی که دارد در این فهرست قرار داده‌شده است. این اپلیکیشن با همکاری برادران وینکلووس توسعه یافته و به عنوان پلتفرمی برتر در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرد. در حقیقت از زمان عرضه این پلتفرم، اپلیکیشن جیمینی موفق شده تا به‌آرامی به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ترید رمز ارز‌ها بدل گشته و هم اکنون نیز جزء پلتفرم‌هایی است که بیشترین میزان کاربر را دارد. علاوه بر این، به جز شهرتی که این اپلیکیشن دارد، جمینی یک صرافی دیجیتال است که کاملاً قانون‌گذاری شده و به همین علت بسیاری از فاکتور‌های امنیتی را شامل می‌شود. البته این موضوع باعث شده تا ثبت‌نام بر روی این پلتفرم کمی زمان‌بر و البته پیچیده باشد.

KuCoin

کوکوین شاید به اندازه صرافی بایننس معروف نباشد، ولی به هر حال توانسته تا جایگاه بسیار مطلوبی را در میان کاربران به دست بیاورد.

Delta

این اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید و iOS است. دلتا از نمونه اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و قدرتمند جهت خرید و فروش ارز‌های دیجیتال است. در حقیقت وجود ابزار‌های تحلیلی جهت بررسی دارایی‌های دیجیتالی، این اپلیکیشن را از دیگر نمونه‌های مشابه متمایز کرده است. در این اپلیکیشن امکان دسترسی به صرافی‌ها و همچنین کیف پول‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید به بیش از هفتاد صرافی ارز دیجیتال گوناگون دسترسی داشته باشید. درواقع این نکته باعث می‌شود تا بتوانید در دلتا اقدام به خرید و فروش اکثر رمز ارز‌های موجود در بازار کنید. ازجمله نقاط ضعف این اپلیکیشن می‌توانیم به عدم استفاده رایگان از آن اشاره داشته باشیم. در حقیقت نصب این اپلیکیشن رایگان است، اما استفاده از امکانات آن نیازمند پرداخت هزینه است.

Bitcoin Checker‌

می‌توان از بیت کوین چکر به عنوان پرطرفدارترین نرم‌افزار‌های مرتبط با خرید و فروش رمز ارز‌ها یاد کرد. این اپلیکیشن که در آن قیمت بیشتر رمز ارز‌ها با رابط کاربری بسیار ساده نمایش داده می‌شود، کاملاً رایگان است و جهت استفاده از آن نیاز به هیچ‌گونه هزینه‌ای نیست. در حقیقت کاربران به‌وسیله این اپلیکیشن می‌توانند به قیمت لحظه‌ای بیت کوین، اتریوم و بسیاری از رمز ارز‌های بازار دسترسی داشته و با تکیه بر این قیمت‌ها اقدام به خرید و فروش رمز ارز‌های مدنظر خود کنند.

CoinTelegraph

اپلیکیشن کوین تلگراف مخصوص گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید و iOS است. به‌طور کلی برای اینکه بتوانیم بازخورد مناسبی از سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال داشته باشیم، علاوه بر اینکه بایستی اطلاعاتی در خصوص نوسانات قیمتی داشته باشیم، بایستی در مورد ارتباط فاکتور‌های گوناگون با این نوسانات نیز اطلاعات کسب کنیم.

Coinigy

شما با ایجاد یک حساب کاربری در این اپلیکیشن می‌توانید در بیش از چهل و پنج صرافی معتبر بین المللی اقدام به معامله رمز ارز‌های گوناگون کنید. ولی نکته حائز اهمیت در مورد کوینیجی این است که این اپلیکیشن رایگان نبوده و شما تنها برای مدت سی روز می‌توانید از آن به طور رایگان استفاده کنید. در حقیقت پس از اتمام این مدت شما بایستی به شکل ماهانه یا سالانه حساب خود را شارژ کرده تا بتوانید از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید.

Simple Bitcoin Widget

سیمپل بیت کوین ویجت اپلیکیشنی است که به صورت ویجت نمایش داده شده و شما با استفاده از آن قادر هستید تا قیمت رمز ارز‌های گوناگونی مثل بیت کوین، بیت کوین کش، کاردانو، دش، مونرو، لایت کوین، ریپل، زی کش، استلار، دوج کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و … را مشاهده کنید. از طرفی قیمت‌هایی که در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا جمع‌آوری خواهد شد. از این رو استفاده از این ویجت برای افرادی که قصد دارند تا قیمت رمز ارز‌های گوناگون را به صورت لحظه به لحظه بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند و از این طریق راحت‌تر فرایند خرید و فروش خود را انجام دهند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

Blockfolio

استفاده از این اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا سرمایه‌گذاری که بر روی ارز‌های دیجیتال مختلف انجام داده‌اید را به صورت یک پرتفوی به این اپلیکیشن اضافه کنید. از طرفی با استفاده از بلاک فولیو می‌توانید با نگاهی کلی، وضعیت دارایی‌های خود را بررسی کنید. همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های آن نیز می‌توانیم به این موضوع اشاره‌کنیم که این اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های تلفن همراه از بیش از چهار هزار رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند.

Crypto Price IQ

این اپلیکیشن از بیش از چهارصد ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و توانسته رتبه مطلوبی در گوگل پلی کسب کند. همچنین شما با تنظیم قسمت اعلانات (Notifications) آن می‌توانید از افزایش و کاهش قیمت رمز ارز‌های مدنظر خود باخبر شوید. از طرفی مهم‌تر از هر چیز اینکه استفاده از این اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و این موضوع برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت خواهد بود؛ علی‌الخصوص افرادی که در حجم کم معامله می‌کنند و چندان تمایلی ندارند که کارمزد‌های بالا پرداخت کنند.

CryptoTrader

اپلیکیشن کریپتو تریدر مخصوص گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS است. این اپلیکیشن همچون اغلب نمونه‌های مشابه خود با نمایش لحظه‌ای چارت‌های قیمتی رمز ارز‌ها مختلف و همچنین اخبار و اطلاعات مرتبط با بازار، به کاربران خود خدمات جامعی را ارائه می‌دهد. از جمله برجسته‌ترین خصوصیات این اپلیکیشن می‌توان به دسترسی ساده و آسان چارت‌های قیمتی برای تریدر‌ها اشاره کرد. همچنین به وسیله این اپلیکیشن شما می‌توانید به بیش از هزار و پانصد رمز ارز گوناگون دسترسی داشته باشید.
جدا از این موارد پشتیبانی از صرافی‌های معتبری مثل بایننس و کوین به یس نیز باعث شده تا کاربران بسیاری با اطمینان خاطر بالا از این اپلیکیشن استفاده کنند.

۳ Commas

این اپلیکیشن در قیاس با دیگر اپلیکیشن‌هایی که در بالا آن‌ها را معرفی کردیم، از صرافی‌های ارز دیجیتال محدودتری پشتیبانی می‌کند. با این حال امکان مدیریت ریسکی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد باعث شده تا در میان بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال قرار بگیرد.

Shrimpy

ربات شریمپی عملکرد کاملاً خودکاری دارد. در حقیقت شما سرمایه خود را وارد این ربات کرده و این ربات طبق تحلیل‌هایی که از بازار به دست می‌آورد، رمز ارز‌هایی با ارزش بالا و رمز ارز‌هایی که معاملات پرسودی داشته‌اند را برای شما خریداری می‌کند. جدا از این، این ربات از بسیاری از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

ZTrader

زی تریدر یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال به حساب می‌آید که امروزه توسط تریدر‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت این اپلیکیشن امکان چت کردن با دیگر کاربران را در داخل خود برنامه فراهم ساخته و بدین طریق کاربران می‌توانند با یکدیگر در خصوص مباحث مختلف مرتبط با تریدینگ رمز ارز‌ها به مشورت بپردازند. از طرفی استفاده از این اپلیکیشن رایگان است، ولی جهت استفاده از برخی سرویس‌های آن بایستی مبلغی را به عنوان حق اشتراک ماهیانه یا سالیانه پرداخت کنید.

Trade Santa

این ربات (سانتا) برای کلیه افرادی که به دنبال معامله رمز ارز‌ها هستند (چه مبتدی و چه حرفه‌ای) مناسب است. از طرفی جهت استفاده از این ربات کافی است تا یکی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال را که ربات از آن‌ها پشتیبانی می‌کند (همچون بایننس) را به اپلیکیشن متصل کرده و با واردکردن سرمایه خود به اپلیکیشن، ربات به صورت خودکار برای شما معامله را انجام می‌دهد. ضمناً پیشنهاد می‌کنیم تا اگر در حوزه خرید و فروش رمز ارز‌ها تازه‌کار هستید، در آغاز از مبالغ و سرمایه اندک شروع به‌کار کرده و ضمن آموزش، سرمایه بیشتری را به معاملات خود تزریق کنید.

Cryptonaut

کریپتو نات اپلیکیشنی است که برای گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار دارد. از طرفی کاربرانی که هم به صورت بلندمدت و هم به صورت روزانه قصد ترید رمز ارز‌ها را دارند نیز می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. از جمله برترین خصوصیات این اپلیکیشن می‌توان به رابط کاربری ساده و زیبا، سرعت بالای نمایش لحظه‌ای نمودار‌های قیمتی و … اشاره داشته باشیم. ضمناً قابلیت تنظیم هشدار شخصی‌سازی نیز در این اپلیکیشن موجود است.

Coinex

کوینکس یک بستر آنلاین است که جهت خریدوفروش ارز‌های دیجیتال ایجاد شده است. این پلتفرم که از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است توانسته تا فضایی را برای کاربران خود ایجاد کند که آن‌ها با ثبت‌نام در وب‌سایت یا اپلیکیشن کوینکس، در هر مکان و زمانی قادر باشند تا اقدام به خریدوفروش ایمن ارز‌های دیجیتال کنند. این پلتفرم که در سال ۲۰۱۷ و در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شده است، توانسته تا با تکیه‌بر تیم توسعه‌دهنده باتجربه و بادانش خود، به موفقیت زیادی رسیده و در میان کاربران فعال در این بازار به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

Nobitex

در میان اپلیکیشن‌های خریدوفروش ارز دیجیتال، اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال داخلی نوبیتکس را می‌توان به‌نوعی برترین انتخاب دانست. این صرافی ارز دیجیتال، نخستین ایرانی به‌حساب می‌آید که با تکیه‌بر اعتماد کاربران خود موفق شده تا از سال ۹۶ تاکنون برترین خدمات را در خصوص خریدوفروش رمز ارز‌ها را ارائه کند. هم‌اکنون این صرافی با برخورداری از بیش از پانصد هزار کاربر، جزء بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی به‌حساب می‌آید. از طرفی اپلیکیشن این صرافی ارز دیجیتال نیز از تمامی خصوصیات ضروری برای خریدوفروش ارز‌های دیجیتال مثل نمودار‌های قیمتی رمز ارزها، ماشین‌حساب آنلاین، امکان سفارش فوری و … برخوردار است. علاوه بر این، ازجمله برترین خصوصیات نوبیتکس می‌توانیم به قابلیت خرید رمز ارز‌ها به‌وسیله ریال ایران اشاره‌کنیم.

Tabdeal

تیم توسعه‌دهنده صرافی ارز دیجیتال داخلی تبدیل، با ایجاد این صرافی به دنبال تدارک فضایی جهت خریدوفروش راحت رمز ارز‌ها برای کاربران ایرانی هستند. از طرفی این تیم بادانش و باتجربه در این مسیر توانسته‌اند تا اپلیکیشن خود را نیز به بازار عرضه کنند تا افرادی که قصد استفاده از خدمات این صرافی رادارند، راحت‌تر اقدام به تبادل دارایی‌های دیجیتال گوناگون کنند.

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی