کد خبر: ۲۱۰۱۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

با اپل واچ سری7 بیشتر آشنا شوید

شرکت اپل از ویژگی های جدید طراحی اپل واچ سری 7 رونمایی کرد؛ این ساعت هوشمند اواخر امسال عرضه می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل روز سه شنبه جدیدترین طراحی را برای اپل واچ سری 7 به نمایش گذاشته و طرحی کاملاً جدیدی برای ساعت دیجیتالی محبوب ارائه کرد.

ساعت اپل از زمان عرضه در سال 2015 تغییر چندانی نکرده است، اما آخرین نسخه دارای یک طرح جدید است که تغییرات آن را نسبت به نسخه های قبلی خود متمایز می کند.

در حالی که ساعت قبلاً در دو اندازه مختلف 40 و 44 میلی متری عرضه می شد، اپل از سایزهای جدید 41 میلی متر و 45 میلی متری رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بزرگتر و فناوری صفحه نمایش بهبود یافته است.

جف ویلیامز مدیر ارشد اجرایی اپل گفت که اپل واچ سری 7 تمام ویژگی های فوق العاده ساعت اپل را در اختیار دارد و آنها را با بزرگترین و پیشرفته ترین صفحه نمایش ترکیب می کند.

نسخه 45 میلی متری دارای رزولوش 396 x 484 خواهد بود و ویلیامز گفت که صفحهٔ نمایش رتینای جدید تقریباً 20 درصد مساحت صفحه نمایش بیشتری نسبت به سری 6 و بیش از 50 درصد بیشتر از سری 3 ارائه می دهد. سری 7 همچنین حاشیه ها را به 1.7 میلی متر کاهش می دهد که 40 درصد نازک تر از سری 6 است.

با اپل واچ سری7 بیشتر آشنا شوید

این یک نوآوری باورنکردنی است که سطح صفحه نمایش را به حداکثر می رساند در حالی که به سختی ابعاد ساعت را تغییر می دهد و شکل ساعت نیز اصلاح شده است. هر دو قاب و صفحه نمایش سری 7 دارای گوشه های گرد هستند. نور در لبه های صفحه نمایش جدید برای ایجاد جلوه ای ظریف و ایجاد یکپارچگی یکپارچه با خمیدگی بدنه می شکند.

هنگامی که در محیط درونی هستید و مچ دست شما پایین است صفحه نمایش تا 70درصد روشن تر می شود. لورن براون  مدیر محصول اپل واچ، افزود که دکمه ها مجدداً طراحی و بزرگ شده اند تا اندازه و شکل صفحه نمایش جدید را تکمیل کنند و می توانند 50٪ بیشتر از سری 6 متن را روی صفحه نشان دهند.

براون توضیح داد که روشهای جدیدی برای وارد کردن متن و صفحه کلید وجود دارد و افزود که ساعت از یادگیری ماشین برای پیش بینی کلماتی که تایپ می کنید استفاده می کند. ساعت جدید اواخر پاییز در دسترس خواهد بود. قیمت سری 7 399 دلار است.

با اپل واچ سری7 بیشتر آشنا شوید

همچنین طرحی های جدید برای صفحه ساعت وجود دارد که به طور خاص برای سری 7 طراحی شده است. براون گفت هنگامی که مچ دست خود را بالا می آورید تصویر صفحه ساعت متحرک می شود.

براون اعلام کرد که همه این پیشرفت ها بهترین تجربه کاربری را به سری 7 می دهد. همچنین دوام افزایش یافته و سری 7 با دوام ترین ساعت اپل است که تا به حال ساخته ایم.

به لطف هندسه قوی تر، دارای کریستال جلو مقاوم در برابر ترک است. همچنین اولین ساعت اپل است که دارای گواهینامه IP6X است؛ بنابراین نیازی نیست نگران پوشیدن آن در محیط های گرد و خاک باشید. این ساعت هنوز هم ضد آب است. شما می توانید سری 7 را به هر کجا که می خواهید ببرید و در طول روز از باتری با عمر 18 ساعته آن استفاده کنید.

اپل اعلام کرد که آخرین ساعت 33 درصد سریعتر از سری 6 شارژ می شود و دارای شارژ به روز شده با کابل شارژ سریع USBC است. به گفته براون، شارژ صفر تا 80 درصد 45 دقیقه طول می کشد و هشت دقیقه شارژ برای هشت ساعت ردیابی خواب کافی است.

همچنین مدل های جدید Nike و Hermes  سری 7 به همراه بندهای چرمی و سایر ویژگی ها عرضه خواهند شد. سری 7 با تمام بندهای موجود که می توانند با رنگ جدید مطابقت داشته باشند، سازگار است.

قاب ساعت آلومینیومی سری 7 از 100درصد فلز بازیافتی ساخته شده است و همه آهن ربا های سری 7 از 100درصد عناصر خالص بازیافتی استفاده می کنند.

ویلیامز خاطرنشان کرد که سری 3 هنوز 199 دلار قیمت دارد و Apple Watch SC از 279 دلار شروع می شود. آخرین ساعت مجهز به ویژگی های دیگری از جمله روش های بررسی سطح اکسیژن خون، ابزارهای مدیتیشن و ردیاب هایی است که سرعت حرکت شما را نشان می دهد.

اپل همچنین اعلام کرد که Watch OS 8 اکنون می تواند هنگام شروع دوچرخه سواری تشخیص دهد. این ساعت حتی افتادن با دوچرخه را هم تشخیص می دهد. صفحه نمایش بزرگتر که دکمه های مجازی بزرگتر و تا 50درصد متن بیشتر روی صفحه نمایش می دهد، مطمئناً قابلیت استفاده را بهبود می بخشد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی