کد خبر: ۲۱۲۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰

تصاویر جاسوسی خودروی الکتریکی Aero B فولکس واگن منتشر شد

خودروی الکتریکی سدان Aero B فولکس واگن که جایگزینی برای پاسات است در حال آزمایش شکار شد.

گزارش «نبض فناوری»، به نقل از موتور وان، اخیرا عکس‌های جاسوسی جدیدی منتشر شده که اولین تصاویر از سدان برقی شرکت فولکس واگن است که این شرکت در حال توسعه آن است. گفته می‌شود این خودرو Aero B نام دارد و ظاهراً در سال ۲۰۲۳ وارد بازار می‌شود.

با توجه به تصاویر باید انتظار داشت که این خودرو چراغ‌های قدرتمندی داشته باشد. اگر با دقت نگاه کنید، مناطق سیاه رنگ جلو پنجره ورودی نیستند. آن‌ها فقط بخش‌هایی رنگ آمیزی شده اند. موتور‌های الکتریکی همانند موتور‌های احتراقی نیاز به جریان هوا ندارند، بنابراین فقط یک دهانه برای رساندن هوای خنک به مناطق لازم کافی است.

احتمالا در سقف یک سانروف وجود دارد. دستگیره‌ها باید به بالا کشیده شوند و طراحی ظاهری کناره ها، مینیمالیستی و بدون تزئین است.

تصاویر جاسوسی خودروی الکتریکی Aero B

مشخصات خودروی الکتریکی Aero B 

گفته می‌شود که Aero B از کانسپت VW Space Vizzion الهام گرفته است. احتمالا این خودرو جای Passat را در ترکیب این شرکت خواهد گرفت. ظاهراً استفاده از یک نیروی الکتریکی به فضای داخلی باز منجر می‌شود.

تصاویر جاسوسی خودروی الکتریکی Aero B فولکس واگن

خودروی Aero B مانند سایر خودرو‌های برقی VW از پلتفرم MEB این خودروساز بهره می‌برند. انتظار می‌رود مدل پایه این خودرو دیفرانسیل عقب باشد، اما احتمالاً نسخه دو موتوره و چهارچرخ محرک نیز داشته باشد. حتی احتمال وجود نسخه GTX نیز وجود دارد.

تصاویر خودروی الکتریکی Aero B فولکس واگن منتشر شد

خودروی الکتریکی Aero B فولکس واگن

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی